Orderadministratör sökes!

Orderadministratör sökes!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vi på Perido letar efter en orderadministratör till vår kund, en leverantör av specialprodukter till verktyg. Tjänsten är placerad på kontoret strax utanför Skogås.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som orderadministratör ligger ditt främsta fokus på att registrera ordrar, avrapportera och utleverera kundordrar. Det innebär även att du får räkna på jobb och skicka offerter. Företaget har kunder i flera länder och därför är kommunikationen viktig, både verbalt och skriftligt på svenska och engelska.
Dina egenskaper
För att passa i denna roll tror vi att du som söker är organiserad, ordningsam och en driven person med hög energi som är duktig på att se vad som behöver göras och dessutom gör det effektivt. Som person är du positiv, driven, lättlärd och har en hälsosam inställning till dig själv och livet i stort. Du trivs i en liten organisation där alla behöver hjälpa varandra på de sätt som är möjliga.
Krav:
Gymnasial utbildning
Relevant arbetslivserfarenhet
Goda kunskaper i MS Office
B-körkort
Flytande i svenska
Mycket goda kunskaper i engelska i tal och skrift

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag genom Perido i 6 månader, därefter möjlig överrekytering till kunden. Start snarast möjligt.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Ansvarig rekryterare för den här tjänsten är Amanda Delvén, som du når på amanda.delven@perido.se.
Om du har några övriga frågor är du även varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange tjänstens referensnummer 33987 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1300 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 maj 2023
  • Ansök senast: 30 juni 2023

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


E-handelssamordnare

E-handelssamordnare

23 december 2024

Ordermottagare / operativt inköp

Ordermottagare / operativt inköp

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024