Orderadministratör sökes för kortare uppdrag

Orderadministratör sökes för kortare uppdrag

Arbetsbeskrivning

Trivs du i en roll där du får arbeta brett och omväxlande med fokus på att ge bästa möjliga service? Har du erfarenhet av orderhantering och fakturering och är noggrann i ditt arbetssätt?
Då kan du vara den Orderadministratör vi söker för ett kortare uppdrag till vår kund i södra delen av Örebro län!
Uppdraget är på heltid och löper under en månad med start i mitten av december. Möjlighet till förlängning av uppdraget kan komma att bli aktuellt.

Urval och intervjuer hålls löpande. Uppdraget kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vänta därför inte med din ansökan!

Om tjänsten
Rollen som Orderadministratör är bred och varierande där du kommer att vara ett viktigt tillskott till ett mindre och familjärt team där du kommer stötta upp i arbetet med order och fakturering. I rollen ingår också kontakt med kunder och leverantörer, varpå det är en fördel om du trivs i en social och serviceinriktad roll. Vidare kommer du att få hantera och boka leveranser.

Huvudsakliga arbetsuppgifter är (men inte uteslutande):
• Hantera order och tillhörande administration
• Fakturering
• Planera och boka in leveranser
• Kundkontakt

Vem är du?
För att kvalificera dig till rollen som Orderadministratör söker vi dig med gymnasial utbildning. Du har du god systemvana och har förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift, i såväl svenska som engelska. Vidare ser vi gärna att du har tidigare erfarenhet av fakturering. Som person är du van att arbeta självständigt och trivs med att ha många uppgifter i gång samtidigt. Du har ett naturligt sinne för ordning och struktur samt har god förmåga att ta egna initiativ, kunna prioritera och fatta beslut. Vidare är det viktigt att du har lätt för att samarbeta med andra och besitter ett professionellt förhållningssätt.

För rollen krävs att du har:
• Gymnasial utbildning
• Förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift, i såväl svenska som engelska
• Körkort och tillgång till egen bil

Det är meriterande om du har:
• Tidigare erfarenhet av arbete med fakturering och orderhantering
• God systemvana

Om verksamheten
Teamet med dina närmsta kollegor jobbar i samma roll, varpå stöttning och samarbete finns att tillgå. Arbetet utförs på arbetsplatsen som ligger belägen i södra delen av Örebro län, där tiderna är förlagda under vardagar 07.30-16.00.

Konsultrollen
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg

Katerina Avraam

Anna Pernås

Linda Axäng

Anna-Karin Skoog

Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Örebro AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 november 2022
  • Ansök senast: 23 november 2022

Besöksadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr, Örebro
None

Postadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr
Örebro, 70211

Liknande jobb


21 november 2024

21 november 2024

21 november 2024