OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ISS Mayday är den del av ISS Facility Services AB som arbetar med personaluthyrning, rekrytering, entreprenad och omställningslösningar.ISS Mayday är ett auktoriserat bemanningsföretag som sedan 1992 är specialiserade på personlig bemanning inom ekonomi, HR, administration, kontorsservice, försäljning, marknad, IT och teknik samt chefer och specialister.Vår kundkrets finns inom privat näringsliv såväl som inom offentlig sektor och vi har idag verksamhet på ett flertal orter i Sverige.Just nu söker vi efter en orderadministratör till vår kund i norrort.Gillar du att arbeta med administration och ge service?Då kan detta vara tjänsten för dig![ Vad ska du göra?Du kommer att fungera som assistent och ett administrativt stöd åt verksamhetens säljare.Vi söker dig som kan börja omgående.Uppdraget är ett uthyrningsuppdrag på heltid.[ Din roll: Arbetsuppgifterna innefattar bland annat orderhantering, returhantering, kreditering/debitering, inskanning av diverse order, registrering samt kontakt med kunder via telefon och mail.Du kommer att bistå säljorganisationen med administration av offerter.[ Vem är du?För att lyckas i rollen bör du vara en mycket duktig administratör[som är noggrann, prestigelös, serviceminded, strukturerad och initiativtagande.Du[har förmågan[att hålla många bollar i luften.Du är lättlärd, kommunikativ och framför allt stresstålig då företaget är väldigt säljfokuserat och har ett högt[tempo.Tidigare erfarenhet av orderhantering,[orderregistrering och[kunskaper i SAP är meriterande.[ Är du intresserad?Ansök idag, intervjuer sker löpande.För att söka tjänsten klicka på knappen nedan eller gå in på www.mayday.se.Bifoga ett personligt brev samt CV och beskriv varför just du passar in på tjänsten.Vi tar endast emot ansökningar på detta sätt.Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.[ Vi ser fram emot att höra ifrån dig! Du vet väl att du som arbetssökande[kan ha rätt till gratis jobbcoaching via oss för att snabbare hitta ditt nya jobb.