Orderadministratör sökes till MSAB!

Orderadministratör sökes till MSAB!

Arbetsbeskrivning

Är du ansvarstagande och vill du jobba på ett spännande företag? Jobbar du proaktivt och lösningsorienterat för att effektivisera din tid? Vi söker en riktig teamplayer till ett team som har högt i tak och stöttar varandra dagligen. Låter detta intressant? Då kan tjänsten som Orderadministratör vara rätt för dig! Skicka in din ansökan idag då urvalet sker löpande!

OM TJÄNSTEN

#

MSAB är en global ledare i kriminalteknik som används för undersökning av mobila enheter, med kontor i Europa och USA, liksom ett nätverk av distributörer världen över. Deras produkter används av polis, militär, underrättelsemyndigheter och kriminaltekniska laboratorier i fler än 120 av världens länder för att utreda brott, samla underrättelser, utreda bedrägeri och bekämpa korruption.

Vi söker just nu en serviceinriktad och driven orderadministratör till MSAB's ekonomiteam som idag består av sju personer. Tillsammans med din kollega kommer ni tillsammans hantera orderadministrationen och ha en löpande kontakt med bolagets säljare för att säkerställa leveransen till våra kunder runt om i världen.

Du erbjuds


* Möjligheten att komma in i ett växande företag och få utrymme att påverka organisationen
* Engagerade och trevliga kollegor som stöttar och bidrar till en god arbetsplats
* En engagerad konsultchef som kommer stötta och coacha dig i din karriär


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Bearbeta order på olika marknader
- Sammanställ och kontrollera order samt underlag för fakturering
- Skicka orderbekräftelser tidseffektivt och med stor noggrannhet
- Regelbundet samarbeta med säljorganisationen och logistikavdelningen för att säkerställa kvalitet & leverans
- Underhåll CRM med korrekt information
- Registrera nya kunder och se till att de har rätt momsregistreringsnummer
- Säkerställa att processer, betalningar, försäljningsorder och fakturor stämmer överens med beställningsunderlag
- Hålla sig uppdaterad inom aktuella produkter och tjänster

VI SÖKER DIG SOM
- Har 1-2 års erfarenhet av en administrativ roll
- Har mycket goda språkkunskaper i svenska och engelska
- Besitter god dator- och systemvana

Vidare är det meriterande om du


* Tidigare arbetat i Navision eller Microsoft Dynamics 365
* Har ett intresse för IT


#

Vi söker dig som är


* Självgående
* Problemlösare
* Samarbetsinriktad
* Resultatinriktad


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: Södermalm, Stockholm


I slutskedet av processen tillkommer även tester i rekryteringsprocessen. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 december 2022
  • Ansök senast: 2 januari 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


4 oktober 2024

2 oktober 2024