OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vi på Perido letar efter en Orderadministratör till Swedex AB där du kommer tillhöra avdelningen Diamantprofil som idag är det marknadsledande företaget inom elektropläterade slipverktyg i Norden. Tjänsten är placerad på kontoret i Länna.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som Orderadministratör ligger ditt främsta fokus på att registrera ordrar, avrapportera och utleverera kundordrar. Praktiska inslag i produktionen kommer också vara en del av ditt arbete. Med tiden kan du även få räkna på jobb och skicka offerter. Företaget har kunder i flera länder och därför är kommunikationen viktig, både verbalt och skriftligt på svenska och engelska.
Dina egenskaper
För att passa i denna roll tror vi att du som söker är organiserad, ordningsam och en driven person med hög energi som är duktig på att se vad som behöver göras och dessutom gör det effektivt. Som person är du positiv, driven, lättlärd och har en hälsosam inställning till dig själv och livet i stort. Du trivs i en liten organisation där alla behöver hjälpa varandra på de sätt som är möjliga.
Krav:
Gymnasial utbildning
Relevant arbetslivserfarenhet
Goda kunskaper i MS Office
B-körkort
Flytande i svenska
Mycket goda kunskaper i engelska i tal och skrift
Meriterande:
Erfarenhet av affärssystemet Monitor eller liknande
Erfarenhet av något Cad-program
Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag genom Perido i 6 månader, därefter möjlig överrekytering till Swedex AB. Start snarast möjligt.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange tjänstens referensnummer 33747 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.