Orderadministratör till ABIGO Medical i Göteborg!

Orderadministratör till ABIGO Medical i Göteborg!

Arbetsbeskrivning

Drivs du av att stötta och ge bra service till kunder samtidigt som du har ett intresse av att förbättra människors hälsa? Då kan rollen som orderadministratör vara något för dig. Ingå i ett sammansvetsat team där det gemensamma målet är förstklassig service till kunderna. Ansök idag, vi arbetar med löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Här får du ta klivet in i en nytänkande verksamhet som ständigt arbetar för att förbättra människors hälsa där teamkänslan är på topp. Ditt team består av fem personer, varav två inom orderadministration, två inom produktion och en teamleader. Som orderadministratör kommer du tillsammans med resten av dina kollegor bidra till att stötta kunder gällande orderhantering, leveransplanering, fakturering, reklamationer och returer. Din uppgift är att säkerställa snabba leveranser i enlighet med kundernas efterfrågan och prognos samt även ha ett tvärfunktionellt tänk gentemot ABIGOS övriga leveransfunktioner.

Tjänsten är ett vikariat med start 1 februari 2022 som sträcker sig till 30 september 2022.

Du erbjuds


* En omväxlande och serviceinriktad roll
* Ett team med härlig teamskänsla
* En hängiven konsultchef


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande

ARBETSUPPGIFTER
* Hantera ordrar och fakturering
* Hantera all dokumentation i relation till orderflöden mellan ABIGO, dess kunder samt interna lager
* Hantera leveransplanering och orderfördelning mot lager- och logistik
* Föra en bra och proaktiv kunddialog
* Hantera relevant kundbasdata och priser i ERP (Affärssystem)
* Bidra till ständiga förbättringar inom kundservice och supply chain-området

VI SÖKER DIG SOM
* Har relevant erfarenhet från en kundorienterad roll - exempelvis försäljning, transport, logistik eller motsvarande
* Har mycket goda kunskaper i Microsoft Office, speciellt Outlook och Excel
* Har erfarenhet av att arbeta i affärssystem - här kommer du arbeta i Enterprice Resource Planning (ERP)
* Har obehindrade kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift, språken används i det dagliga arbetet

Som person är du:


* Självgående
* Noggrann
* Initiativtagande


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, vikariat 1 feb - 30 sep 2022
* Lön: Timbaserad månadslön
* Placering: Göteborg
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och ABIGOS önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
ABIGO Medical är ett internationellt företag inom life science med fokus på att förbättra människors hälsa och välbefinnande. De utvecklar, tillverkar och marknadsför läkemedelsklassade vitaminer samt ett sortiment av medicintekniska produkter inom bland annat avancerad sårbehandling och öron. Läs mer om ABIGO Medical

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 januari 2022
  • Ansök senast: 21 februari 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024