Orderadministratör till ASSA ABLOY

Arbetsbeskrivning

Orderadministratör till ASSA ABLOY
Vi söker en orderadministratör till ASSA ABLOY I Liljeholmen. ASSA ABLOY är världsledande inom lås- och dörrlösningar som uppfyller slutanvändarnas krav på trygghet, säkerhet och användarvänlighet. Här kommer du arbeta med orderhantering och kundsupport via mail och telefon. För att vara aktuell för denna spännande tjänst krävs att du har arbetslivserfarenhet av en liknande arbetsroll och god förståelse för kundsupport och kundhantering. Utöver detta behöver du systemvana och ha goda kunskaper i svenska och engelska. Låter det här som du? Då ser vi fram emot att läsa din ansökan redan idag!

Omfattning: 3 månader uppdrag på heltid. Start i oktober med god chans till förlängning alternativt övertag av kund. Arbetstiderna är kontorstider måndag till fredag.

Arbetsbeskrivning:
Här välkomnas du till ett ljust och öppet kontorslandskap nära alla kontaktpersoner du behöver i ditt dagliga arbete. I din roll som orderadministratör kommer du ha chans att få ett brett kontaktnät inom företaget, kunder och sammarbetsbetspartners.



Exempel på arbetsuppgifter:

• Ordermottagning via telefon och mejl.
• Stötta kunder vid förfrågningar om produktinformation, priser och leveranstider.
• Hålla kontakt med lagret för kontroll av, till exempel leveranstider och lagersaldo.
Kvalifikationer:
Här behöver du:

• Arbetslivserfarenhet av en liknande arbetsroll och god förståelse för kundsupport och kundhantering.
• Väldigt god svenska och engelska i såväl tal sam skrift.
• Bra systemvana och goda kunskaper i MS-office.
Det är meriterande (ej krav) om du har arbetat i Axapta (Microsoft Dynamics) som Assa arbetar med.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person tycker du om att ge en hög kundservice och bygga relation med våra beställare. Du trivs att ha daglig telefonkontakt och att arbeta i en roll som är mycket administrativ med många kontaktytor även internt. Vi ser gärna att du är strukturerad, ansvarsfull och noggrann med ett effektivt och engagerat arbetssätt. Vidare trivs du med att arbeta självständigt och i team. Låter det här som du? Då kommer du vara en uppskattad kollega hos oss!


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.



Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2018-10-31, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Marica Blomqvist, marica.blomqvist@randstad.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 12 oktober 2018

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Företags administratör

Företags administratör

30 oktober 2024

29 oktober 2024