Orderadministratör till attraktiva Samsung!

Orderadministratör till attraktiva Samsung!

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare arbetslivserfarenhet från en tidigare roll? Har du god kännedom i Excel (specifikt Pivot och Vlook)? Om du även är en driven och initiativtagande person, så läs gärna vidare! Här blir du en del av ett stort företag, betryggad av kollektivavtal och goda utvecklingsmöjligheter.
Om tjänsten
Vi på Perido kan stolt meddela att vi nu söker en orderadministratör till vår kund, Samsung. Deras verksamhet drivs framåt med hjälp av medarbetarnas excellens, och ett engagemang för att utveckla de bästa möjliga produkterna och tjänsterna på marknaden. Rollen som orderadministratör innebär en integrerad del i att säkerställa att Samsung fortsätter berika och förenkla konsumenters liv. Du utgår från kontoret beläget nordväst om Stockholm.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som orderadministratör kommer du att se till att informationsflödet förblir smidigt mellan inkommande och utgående orders. Du kommer att ha ett nära samarbete med både kunder och interna medarbetare. Mer specifikt kommer din roll att inkludera:
Se till att kunderna vet hur mycket, när och till vilket pris deras produkter kommer att levereras.
Bygga relationer med interna säljteam och kunder
Hantera både korttidsprognos, beställningar och prisinformation till kunderna
Övervaka leveranssituationen tillsammans med ditt team för att säkerställa anpassning mellan prognos och beställningar i SAP och supply chain managementsystem

Dina egenskaper
För att lyckas i rollen som Orderadministratör tror vi att du är strukturerad, effektiv och självsäker. Du har lätt för att ta egna initiativ och skinn på näsan. Samsung är ett snabbväxande och innovativt företag, därför ser vi att du är flexibel och stresstålig. Du är en sann lagspelare med goda sociala och kommunikativa förmågor.
Här blir du en del av ett stort internationellt företag, med goda möjligheter att utvecklas både inom rollen och företaget!
Låter detta som en rolig utmaning?
Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi söker dig som har:
Relevant arbetslivserfarenhet
God kännedom om Excel, specifikt Pivot och Vlook
Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift, såväl engelska som svenska

Plus i kanten:
Erfarenhet från order/logistik och SAP
Erfarenhet av att jobba i internationell miljö, globalt företag

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag under 6 månader via Perido, sedan möjlighet till överrekrytering hos kund. Tillträde enligt överenskommelse.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se. Ange tjänstens referensnummer 33356 i ämnesraden. Du kan också kontakta ansvarig rekryterare på frida.mansson@perido.se
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 augusti 2022
  • Ansök senast: 17 september 2022

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024