Orderadministratör till Brigo

Orderadministratör till Brigo

Arbetsbeskrivning

Är du en hejare på att planera och se till att saker händer? Vill du ha högt i tak och roligt på jobbet? Vi på Brigo söker nu en medarbetare som ska jobba med orderadministration, planering och inköp. Hos oss blir du del av ett snabbfotat gäng och ett bolag inom en spännande bransch och långsiktiga projekt.

OM TJÄNSTEN
Brigo är ett tjänsteföretag som levererar kundunika produkter och koncept inom olika produktområden, såsom demonstrations- och marknadsföringsmaterial samt kundanpassade textilprodukter och möbler för både inomhus och utomhusmiljö. På Brigo har vi alltid produkt- och kundfokus och utifrån detta väljer vi den tillverkningsprocess och det produktflöde som passar bäst i varje enskilt fall. Det gör att Brigo kan leverera bredare produktlösningar, som spänner över flera teknikområden och som skapar större nytta och flexibilitet för kunden. ”Vi får produkter att hända”

#

Vi erbjuder dig

Kollektivavtal, friskvårdsbidrag och gym på arbetsplatsen. Vi sitter i fräscha och moderna lokaler på Kryptongatan 20 i Mölndal. Här erbjuds du ett utmanande och inspirerande arbete. Du kommer att arbeta i en miljö där du blir en viktig del av gruppen, i ett företag där din insats syns och påverkar slutresultatet.

Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Academic Work men du kommer anställas direkt hos Brigo.

ARBETSUPPGIFTER
Brigo är ett tjänsteföretag som levererar kundunika produkter och koncept inom olika produktområden, såsom demonstrations- och marknadsföringsmaterial samt kundanpassade textilprodukter och möbler för både inomhus och utomhusmiljö. På Brigo har vi alltid produkt- och kundfokus och utifrån detta väljer vi den tillverkningsprocess och det produktflöde som passar bäst i varje enskilt fall. Det gör att Brigo kan leverera bredare produktlösningar, som spänner över flera teknikområden och som skapar större nytta och flexibilitet för kunden. ”Vi får produkter att hända”

#

Vi erbjuder dig

Kollektivavtal, friskvårdsbidrag och gym på arbetsplatsen. Vi sitter i fräscha och moderna lokaler på Kryptongatan 20 i Mölndal. Här erbjuds du ett utmanande och inspirerande arbete. Du kommer att arbeta i en miljö där du blir en viktig del av gruppen, i ett företag där din insats syns och påverkar slutresultatet.

Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Academic Work men du kommer anställas direkt hos Brigo.

VI SÖKER DIG SOM

Vi söker dig som är


* Har flera års erfarenhet av exempelvis orderadministration, kundservice eller inköp.
* Har vana att arbeta i Office-programmen samt i något affärssystem (Brigo använder Jeeves idag)
* Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska


Det är meriterande om du:


* Har kunskaper i tyska
* Har arbetat med textil, möbler eller inredning
* Har erfarenhet av försäljning
* Har en relevant eftergymnasial utbildning


Vi söker dig med rätt inställning till arbetet, som är bra på att ge service, kan jobba snabbt och effektivt och som trivs att jobba med förbättringar. I din arbetsroll är du kvalitetsmedveten, strukturerad, självgående, serviceinriktad och prestigelös. Du känner ansvar för ditt eget arbete och jobbar lika bra självständigt som i team med andra. Du trivs med att arbeta med flera uppgifter parallellt och kan hantera förändringar.

Övrig information


* Start: Enligt överenskommelse
* Omfattning: Heltid, tillsvidare
* Arbetstider: Kontorstider med möjlighet till flex
* Placering: Mölndal, Kryptongatan 20
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Brigos önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Brigo här!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 november 2022
  • Ansök senast: 24 december 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


25 november 2024

Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024