OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en Orderadministratör som kommer ansvara över Centrics orderhanteringsprocess på kontoret i Linköping. Detta är ett konsultuppdrag via oss på The Pace på sex månader med omgående start. Du kommer att arbeta heltid mellan 07–16 och utgå från kontoret. För rätt person finns det goda möjligheter till förlängning eller överrekrytering till Centric.
Ditt uppdrag
I rollen som Orderadministratör kommer du att ansvar för planering, registrering, uppföljning och avregistrering av ordrar i samarbete med platschef och arbetsledare för kontoret i Linköping samt Södertälje. Du kommer agera ett stöd för arbetsledare i orderhanteringsprocessen, inklusive veckovis uppföljning av ordrar, tider och leverantörsfakturor. Som Orderadministratör har du breda kontaktytor, både internt och externt, främst via mejl men även telefon och ansvarar över växeln. Du kommer vara den första mottagaren mot kund och därmed en viktig länk i kommunikationen mellan kunder, leverantörer och arbetsledare. Vid inkommen order skapar du ärenden i det interna CRM-systemet för att sedan fördela ordrar till arbetsledare och/eller till kollegor som ska utföra arbetet. I rollen har du också ansvar för allmänna göromål som bland annat posthantering, inköp av förbrukningsvaror, behjälplig med fakturering, boka besiktning av arbetsbilar och däckbyten.
Exempel på arbetsuppgifter:
Hantera inkommande ordrar via telefon och mejl
Daglig kontakt med kunder och kollegor
Delegering av uppdrag till arbetsledare och/eller andra kollegor
Hantering av leverantörsfakturor
Din bakgrund
För att lyckas i rollen som Orderadministratör har du ett par års erfarenhet från en liknande roll. Du brinner för att skapa långsiktiga relationer och trivs att ha daglig kontakt med kunder och kollegor för att leverera service i världsklass. Som person är du initiativtagande, prestigelös och ser lösningar framför problem samt kommer med förslag för att ständigt förbättra arbetet. Du trivs att arbeta strukturerat, flexibel i ditt sätt att arbeta och har en god förmåga att prioritera. Du har bra systemvana och har lätt för att lära dig nya system.
Du är flytande i svenska, både i tal och skrift, samt har en förståelse för engelska.
Om Centric
Vi på Centric har arbetat med tjänster inom markskötsel, klottersanering och utemiljöer sedan 1992. Vår bas är Linköping och Östergötland men vi har också kontor i Södertälje och Stockholm. Det innebär att vi kan erbjuda våra tjänster från Linköping i söder upp till norra Storstockholm och delar av Mälardalen. Vi finns där ni behöver oss för att sköta era fastigheter och utemiljöer med omsorg och stort engagemang!
Sedan 2019 är vi en del av fastighetsförvaltaren Nordic PM som erbjuder det mesta som rör fastighetsförvaltning såsom drift och teknisk förvaltning, kommersiell- och ekonomisk förvaltning, fastighetsutveckling, lokaluthyrning och rådgivning kring fastighetstransaktioner. Totalt förvaltar Nordic PM över 400 fastigheter i 174 svenska kommuner med en totalyta på 2 miljoner kvadratmeter.
Med Nordic PM som ägare kan vi på Centric tillsammans med våra dotterbolag erbjuda ett kvalificerat paket av service och tjänster som präglas av hållbarhet och kvalitet.
När du blir en av oss
Som konsult hos The Pace erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos The Pace ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning.
Wise Professionals är en rekryteringsbyrå som designar, utvecklar och erbjuder hållbara rekryteringslösningar tillsammans med arbetsgivare och kandidater som ställer höga krav. Vi arbetar på uppdrag av Sveriges starkaste varumärken tillsammans med arbetsgivare som månar om sina medarbetares arbetsglädje. Idag finns vi i Sveriges storstadsregioner Stockholm, Göteborg och Malmö.
Om du vill veta mer
Du får gärna kontakta oss om du har frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver. Vi som arbetar med detta uppdrag är Kandidatansvarig Elin Eriksson (elin.eriksson@thepace.se) och Konsultchef Philip Alfredsson (philip.alfredsson@thepace.se).
Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan!
Vi ser fram emot att höra från dig!