OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Letar du efter en spännande och utmanande roll där du kan använda dina administrativa & kommunikativa färdigheter? Är du en utåtriktad person som trivs i en ansvarstagande roll? Se till att sök tjänsten som orderadministratör till Christian Berner!
OM TJÄNSTEN
Det är en varierande roll som kombinerar dina administrativa färdigheter med kommunikationsförmåga och ger dig möjlighet att utvecklas. Du kommer ha både av en koordinerande och stöttande roll med nära samarbete med logistik- & inköpsavdelningen. Som orderadministratör kommer du att hantera och koordinera orderflödet samt säkerställa att varje extern som intern kommunikation blir unik.
ARBETSUPPGIFTER
- Hantera löpande orderhantering
- Hantera förfrågningar & reservdelsofferter
- Boka in serviceärenden
- Kommunicera med leverantörer
VI SÖKER DIG SOM
- Dig som har en avslutad gymnasial utbildning
- Dig som har obehindrade språkkunskaper svenska & engelska, både i tal & skrift då det används i de dagliga arbetsuppgifterna
- Dig som har någon tidigare arbetserfarenhet
- Dig som har god datavana
Meriterande om du har god vana av att jobba i affärs- och CRM system, samt har någon form av tekniskt intresse för att trivas i rollen.
För att lyckas & trivas i rollen ser vi att du har följande personliga egenskaper:
- Strukturerad
- Nätverkande
- Serviceinriktad
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten riktas till Academic Work
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan tas ned innan sista ansökningsdag om vi har gått vidare till urvals- och intervjufasen. Rekryteringsprocessen omfattar två test: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att matcha rätt talang med rätt position samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Christian Berner nöjer sig inte med att tillhandahålla rätt produkter från ledande leverantörer, utan erbjuder tjänster som gör att du alltid kan förvänta dig någonting mer. Deras produkter, höga servicegrad och kompetens förbättrar industrier över hela Norden. Att köpa tekniska komponenter, material och avancerad utrustning är en process som ofta involverar många beslut. Med över 125 års erfarenhet som strategisk partner och rådgivare mellan tillverkare och kunder strukturerar och effektiviserar vi beslutsprocessen.
Klicka här för att läsa mer om Christian Berner!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231