OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta i ett snabbväxande e-handelsföretag som säljer möbler till B2B-marknaden?
Vi söker nu nu en driven person som ska arbeta administrativt med hantering av offerter, order, leverantörskontakter och övrig administration hos vår kund. Den vi söker kommer även att hjälpa till i kundens kundtjänst via kundchat, mail och telefon.
Hos vår kund är du med på en spännande tillväxtresa och för rätt person finns stora möjligheter att växa inom företaget. Hos vår kund är alltid kunden i fokus, både internt och externt.
Tjänstens innehåll:
- Offert- och orderhantering
- Leverantörskontakter
- Kundtjänst - kundchat, mail och telefon
- Övrig kontorsadministration
Erfarenheter:
- Du har en bakgrund inom order- och offertadministration och övrig kontorsadministration.
- Du har kunskap och erfarenhet av dagliga kundkontakter och försäljning.
- Du är duktig på att kommunicera i tal och skrift, kunskap i norska är meriterande.
- Du är noggrann, välstrukturerad och serviceinriktad.
- Du trivs i en prestigelös och entreprenörsdriven miljö med snabba beslutsvägar och stort tillväxtfokus.
Tveka inte att ansöka om du tycker att vårt erbjudande låter intressant och känner att du stämmer väl in på kompetensprofilen ovan.
Alla ansökningar hanteras självfallet strikt konfidentiellt. Inkomna ansökningar hanteras löpande.
Om Jobshark
Jobshark erbjuder rekryteringstjänster för IT-sektorn. Vi har ca 200 kunder och däribland några av Sveriges mest framstående teknikbolag. Jobshark ingår i en företagsgrupp med ca 50 anställda.