Orderadministratör till EDRMedeso i Göteborg!

Orderadministratör till EDRMedeso i Göteborg!

Arbetsbeskrivning

Älskar du ordning och reda och trivs i en omväxlande miljö med varierande arbetsuppgifter? Då ska du fortsätta läsa! EDRMedeso växer och söker nu en orderadministratör till teamet i centrala Göteborg. Tjänsten är ett konsultuppdrag via Poolia på 100% med start i april fram till slutet av augusti 2023, med chans till förlängning. Sök tjänsten redan idag då intervjuer sker löpande! Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.

Om tjänsten
Du kommer att arbeta i trivsamma lokaler i Gårda i Göteborg tillsammans med härliga kollegor. I rollen som orderadministratör kommer du även ha mycket kontakt med de andra rollerna som sitter utspridda på de olika kontoren. Som orderadministratör har du varierande administrativa uppgifter. Du kommer vara en viktig del i deras admin-team där ni arbetar tillsammans för att nå gemensamma mål. Exempel på uppgifter är:

Skicka förnyelseofferter till existerande kunder.
Assistera säljarna med nya offerter, både mot nya och befintliga kunder.
Orderregistrering i kundens och leverantörens system, samt förbereda fakturaunderlag.
Övriga kundärenden, t.ex hjälpa kunder att logga in på portalen.

Vem är du?
För att lyckas i rollen som orderadministratör söker vi dig som har en positiv inställning och gillar att ta egna initiativ samt har en starkt driv framåt. Som person trivs du att arbeta i ett team med stark laganda och du gillar att bidra till er gemensamma framgång. Du har ett sinne för detaljer och utför dina arbetsuppgifter noggrant. Vi ser att du är flexibel och trivs i en omväxlande miljö.

För att vara kvalificerad för rollen ser vi att du:
Har god datorvana och gärna erfarenhet av Salesforce eller andra CRM-system
Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift, stor del utav arbetet utförs på engelska
Meriterande om du har tidigare erfarenhet av Sales Admin arbete samt försäljning och förnyelse för licenser


Om verksamheten
EDR är Nordens ledande leverantör av Digital Labs & Cloud Computing, BIM & Virtual Fabrication.
Med stark närvaro i Norden och Storbritannien tillhandahåller vi mjukvarulösningar och konsulttjänster för att implementera verktyg och metoder för innovation och tillverkning. Vi erbjuder en arbetsplats där vi värderar bra teamarbete och service både internt och externt. Vi sitter i attraktiva kontor i centrala delarna av både Västerås och Göteborg. Som arbetsgivare erbjuder vi utmärkta lösningar för pension och hälsa samt konkurrenskraftig lön och andra förmåner.

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Väst AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 februari 2022
  • Ansök senast: 31 mars 2022

Liknande jobb


Administratör Teknisk Fastighetsservice AB

Administratör Teknisk Fastighetsservice AB

7 oktober 2024