Orderadministratör till Enjoy Wine & Spirits AB

Orderadministratör till Enjoy Wine & Spirits AB

Arbetsbeskrivning

Enjoy Wine & Spirits AB i Stockholm söker en orderadministratör till deras nya team, läs mer nedan.

Är du en serviceinriktad administratör med ett sinne för siffror? Har du arbetat med arbetsuppgifter som innebär kombinationen av logistik och ekonomi? Då kan detta vara tjänsten för dig! Vi söker nu en orderadministratör till Enjoy Wine & Spirits AB i Stockholm, låter det intressant? Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Det här är en spännande nyckelroll där din funktion är en hybrid av logistik och ekonomi. Enjoy Wine & Spirits är ett familjeföretag med rötterna i Italien och fötterna i hela världen. Vi är ett sunt företag med ett stort fokus på hållbarhet i alla led och med ledorden innovation, passion och ansvar. Vi erbjuder en familjär, öppen och lärande företagskultur på en arbetsplats med engagerade och kunniga medarbetare. Vi har kul på jobbet, vi tror på långsiktighet och samarbete och känner passion för det vi gör. 

Du erbjuds också förmåner som exempelvis friskvård, tjänstepension, betald mobil och massage på kontoret.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Som orderadministratör ska du säkerställa en hög servicegrad och leveranskvalitet gentemot våra kunder, stötta ekonomiavdelningen samt optimera våra utflöden.

• Kontakt med samarbetspartners (kunder, producenter, lagerhållare och transportörer).
• Hantering och orderläggning av direkt- och försäljningsorder.
• Optimering och bokning av utfrakter.
• Fakturering och filhantering av direkt- och försäljningsorder.
• Hantering av avvikelser och reklamationer outbound.
• Masterdata och diverse administrativa uppgifter.
• Avlasta ekonomiavdelningen med administration och agera brygga mellan logistik- och ekonomiavdelningen.

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Rollen är placerad på Södermalm och är en heltidstjänst (40 h/veckan) med start så snart rätt person kan vara på plats. Dina arbetstider är 08.00-17.00 och du rapporterar till Supply Chain Manager. 

VEM ÄR DU?

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, men för att vara aktuell för denna roll ser vi att du:

• har erfarenhet från liknande administrativ roll av snabbrörliga konsumentvaror och/eller ekonomi.
• besitter goda kunskaper i svenska och engelska. 
• det är meriterande om du har erfarenhet från affärssystemet Navision och/eller har universitetsutbildning inom logistik eller ekonomi. 

För att trivas och lyckas i denna roll ser vi att du som person är noggrann, ansvarstagande och har ett sinne för siffror, samt att du är strukturerad eftersom du kommer arbeta med flertalet olika arbetsuppgifter samtidigt. I denna roll arbetar du främst med logistik men kommer också stötta ekonomiavdelningen, därför ser vi att du är serviceorienterad och har god samarbetsförmåga. 

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG Tech och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 september 2021
  • Ansök senast: 26 oktober 2021

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


13 november 2024

13 november 2024

13 november 2024

13 november 2024