Orderadministratör till Epecon

Orderadministratör till Epecon

Arbetsbeskrivning

Är du en person som trivs med en varierande vardag och har en känsla för struktur och logistik? Epecon växer och är nu på jakt efter en ny energifull medarbetare. Det här är rollen för dig som är noggrann, ansvarstagande och som trivs att jobba tillsammans med hela teamet. Om du är en person som vågar visa framfötterna så finns det goda chanser att få växa inom företaget. Sök redan idag då vi jobbar med löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Som orderadministratör blir du en av Epecons 5 administratörer som är placerade på kontor i Stockholm och Helsingborg. Epecon är ett familjärt, mindre men framgångsrikt företag som ser till sina anställdas bästa. Kulturen präglas av att jobba nära och hjälpa varandra för vidare framgång.

Som innesäljare hos Epecon i Sollentuna kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara orderhantering som innebär registrering av säljorder och inköpsorder i affärssystemet SAP. Du kommer kontakt med kunder, leverantörer och kollegor per telefon och mail. Du kommer även att arbeta med offerthantering vilket innebär att ta fram offerter utifrån kundernas och utesäljarnas önskemål. Även andra uppgifter som att ta hand om växeltelefon förekommer.

Du erbjuds


* Möjligheten att jobba med frihet under ansvar
* En möjlighet till överrekrytering om du gör ett gott arbete
* En närvarande konsultchef som hjälper till och stöttar genom hela uppdrages gång


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
I den här rollen söker vi någon som är trygg i sig själv och är flexibel i sitt arbetssätt. Då arbetsuppgifterna kan variera och då det finns många kontaktytor är det viktigt att kunna prioritera om mellan uppgifter men samtidigt behålla strukturen i arbetet.

Vanliga arbetsuppgifter kommer att vara:


* Hantera inkommande orders/offerter
* Motta, registrera och följa upp reklamationer
* Orderregistrering och Offertregistrering i system – SAP
* Teknisk orienterad
* Kontakt med ett flertal leverantörer med olika produkter
* Daglig kundkontakt både på mail och telefon


VI SÖKER DIG SOM
- Har minst 2 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
- Kan tala och skriva obehindrat på svenska och engelska
- Tidigare har jobbat inom service med erfarenhet av kundkontakt

Det är meriterande om du


* Har kunskaper eller tidigare erfarenhet från VVS eller byggbranschen


Som person ser vi att du är


* Serviceinriktad
* Noggrann och strukturerad
* Ansvarstagande


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: 100%, tillsvidare
* Placering: Sollentuna


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 september 2022
  • Ansök senast: 17 oktober 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


25 november 2024

Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024