Orderadministratör till expanderande företag i Sundbyberg

Arbetsbeskrivning

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Kanske är det via oss som du hittar ditt drömjobb? Välkommen att registrera ditt CV och söka någon av våra tjänster.

Arbetsbeskrivning
Nu söker vi för kunds räkning en orderadministratör. Kunden har sitt kontor beläget i Hallonbergen i Sundbyberg i fina, fräscha lokaler. Det är lätt att ta sig till kunden och ligger nära kommunikationsmöjligheter.

Som orderadministratör kommer du bl.a:

* Göra offerter

* Lägga order

* Prissättningar

* Uppdatera CRM

* Bistå med administrativa uppgifter o bokningar, informationssammanställning och sökningar

* Övriga förekommande administrativa uppgifter.

Du kommer att vara anställd av Manpower och uthyrd till kund. Uppdraget startar i mitten på augusti och löper på i tre månader med goda möjligheter till förlängning. Arbetstiderna är måndag till fredag 8-17.

Vem är du?
Vi söker dig med en gymnasieutbildning, du har goda kunskaper i Office och har lätt för att lära dg nya order-, CRM- och offertssystem. Du har vana att arbeta med orderläggning och offerteringsarbete.

Vi ser att du är positiv, självgående och har en god samarbetsförmåga. Du har lätt för att ta dig nya arbetsuppgifter och du är kommunikativ i sättet att arbeta med kollegor.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Ej angivet
  • Heltid Temporary
  • Publicerat: 17 juni 2016

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024