OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi nu en Orderadministratör till ett spännande konsultuppdrag.
Kunden är en av Sveriges ledande och snabbast växande tillverkare av elektriska motorcyklar och har sitt huvudkontor i Hammarby Sjöstad.
Uppdraget startar i januari eller februari och pågår i 6 månader med chans till förlängning alternativt anställning hos kunden därefter.
Om rollen
Som Orderadministratör hos vår kund brinner du för struktur och för att ge service i världsklass i en fartfylld miljö.
Du kommer att ha ansvar för att stödja orderutförandeprocessen med orderhantering, orderprioritering och samordning mellan verksamhet, försäljning och produktion.
Du ska vara en person som är detaljorienterad, problemlösare och tycker om att lära dig på vägen. Detta kommer att vara en nyckelroll under vår kunds snabba tillväxtperiod.
Är du redo att följa med på kunds resa?
För att bli framgångsrik i denna roll tror vi att du har:
Vi söker dig som har en eftergymnasialutbildning och har ca 2-5 års erfarenhet av en liknande roll. Du är van att arbeta i ERP-system och har goda kunskaper i Excel.
För att trivas i rollen är du kommunikativ, tålmodig och service minded. Du är en problemlösare och vågar möta utmaningar på ett öppet och positivt sätt. Det är självklart för dig att leverera med hög kvalitet och sätta kunden i fokus.
Du är duktig på att planera, klarar av att stundvis arbeta i ett högt tempo och fungerar både självständigt såväl som i grupp. Du behärskar engelska och svenska flytande, både i tal och skrift.
Du har ett stort intresse av att arbeta i en start-up miljö där företaget just nu expanderar kraftigt och du förstår de utmaningar som det innebär
Ansökan
Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2022-01-31. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.
Kontaktpersoner på detta företaget
Tomas Vinnersten
Magnus Mellborg
Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke
Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88