Orderadministratör till familjärt företag

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang. 

Om tjänsten:  
Vill du jobba på ett litet, personligt företag med ambitiösa medarbetare är detta chansen för dig! För omgående start söker vi nu för kunds räkning en driven och organiserad orderadministratör. Tjänsten avser heltid och du kommer arbeta sedvanliga kontorstider. Du kommer till en början att vara anställd som konsult hos Ryska Posten Bemanning men känns det bra för båda parter är tanken att vår kund kommer ta över anställningen efter några månader. Du kommer att ingå i ett litet, tight team där arbetsuppgifterna är varierande. Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer delvis att vara orderläggning, fakturering, kommunikation med leverantörer, skapa kundrelationer, svara i telefon samt ta hand om kontoret.

Vem söker vi:  
Vi söker dig som har en pigg och glad personlighet, är trevlig och representativ samt har en stark känsla för arbetsmoral och service. Du tycker om att ha olika arbetsuppgifter och är inte rädd för att hugga i när det behövs. Vidare är du flexibel och har en hög ansvarskänsla och ett unikt driv. Som person är du självgående, strukturerad och gillar ordning-och-reda. Vi tror att rätt person har några års tidigare erfarenhet av service, kundtjänst eller försäljning. Tidigare erfarenhet av administration och/eller ekonomi är meriterande. Du har god systemvana och kan hantera Officepaketet.

Vi söker dig som vill jobba i ett litet, tight team där varje medarbetare är en viktig resurs och där egna idéer/ initiativ är viktiga.


ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se 

Start omgående, urval sker löpande.     
Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast
  • Heltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 8 juni 2017

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


Ordermottagare / operativt inköp

Ordermottagare / operativt inköp

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Administratör

20 december 2024