OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Flowbird driver en parkeringsapp som främst skapar parkeringslösningar som är framtagna för att hjälpa till att hålla städer i rörelse och att förenkla användandet. Det lägger grunden för säkra, pålitliga och effektiva parkeringslösningar. Flowbird drivs av att se till att alla som kommer i kontakt med deras parkeringssystem, oavsett om det är en kund, en administratör eller en p-kontrollant, ska få ett gott intryck. Oberoende av klimat, miljö, vägplanering eller trafikförhållanden i staden, kan deras integrerade parkeringslösningar skräddarsys för att tillgodose alla förekommande behov.
Detta bidrar till att säkerställa att Flowbirds koncept förblir framgångsrikt i en konstant föränderlig värld och att det fortsätter bidra till att städer samarbetar på ett smartare sätt!
Du kan läsa mer om dem här!
Din roll
I rollen som orderadministratör kommer du att ha ansvar för att effektivt hantera och administrera olika orderprocesser. Ditt arbete kommer att involvera koordinering av ordrar genom registrering, bekräftelse och uppföljning av leveranser. En central del av din roll är att ge utmärkt kundservice till Flowbirds kunder. Du kommer att besvara frågor angående leveranstider, reservationer och även frågor kring Flowbirds produkter och reservdelar.
För att säkerställa en smidig hantering av ordrar kommer du även att ha ansvar för att övervaka och hantera lagerhållningen. Detta innebär att du behöver ha god översikt över tillgängliga produkter och kunna ge korrekt information till kunderna.
En annan viktig del av din roll är att hantera returärenden och följa de etablerade rutinerna för detta. Det innebär att du behöver vara noggrann och effektiv i att behandla och dokumentera returärenden samt se till att de följs upp på rätt sätt.
Sammanfattningsvis kommer du som orderadministratör att spela en viktig roll i att säkerställa en smidig och effektiv orderhantering och ge god service till Flowbirds kunder. Genom att hantera ordrar, övervaka lagerhållning, vara kontaktperson för frågor och hantera returärenden kommer du att bidra till att upprätthålla en hög kvalitet i företagets orderprocesser och kundrelationer.
Din profil
Vi söker en erfaren orderadministratör med bakgrund inom orderhantering. Vi ser att du har du god kommunikationsförmåga och har tidigare arbetat med kunddialog på ett framgångsrikt sätt. Du bör också vara bekant med affärssystem och ha erfarenhet av databashantering, samt ha goda kunskaper i Officeprogram som Excel.
För att passa in i rollen är det viktigt att du har goda kunskaper i både svenska och engelska.
Vi letar efter en flexibel och serviceinriktad person som trivs med att arbeta i en teammiljö. Du är strukturerad i ditt arbetssätt och har förmågan att samarbeta effektivt med andra i lagspel.
Följande erfarenheter och kunskaper betraktas som meriterande för rollen: goda kunskaper om tull- och exportregler, tidigare erfarenhet av att arbeta inom en global organisation, samt erfarenhet av att hantera reklamationsärenden och genomföra kvalitets- och processförbättringar.
Rekryteringsprocessen
I denna rekryteringsprocess samarbetar Flowbird med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på linnea.tylenius@clevry.com. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)