Orderadministratör till FMCG företag

Arbetsbeskrivning

MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.

Är du en stjärna på administration och kundservice? MultiMind söker just nu en dansk- och svensktalande orderadministratör till ett framgångsrikt internationellt företag inom FMCG branschen. Företaget har verksamhet globalt. Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6 månader till att börja med och goda möjligheter till förlängning. Du kommer att vara stationerad på företagets nordiska huvudkontor i Stockholm.




Arbetsuppgifter

Som ordermottagare/administratör har du en roll där dina arbetsuppgifter är breda, arbetet omväxlande och tempot högt. Gillar du förändringar kommer denna roll att passa dig.


Som Orderadministratör har du ansvaret för hela orderflödet vilket bland annat innebär:

Orderregistrering i systemet
Interna kontakter med bland annat Key Account Managers, exempelvis när order saknas
Externa kontakter med kunder för att komplettera orderinformation
Skicka ut rapporter internt och externt kopplat till orderflödet
Ge support till logistikavdelning med leveransinformation


Utbildning, språk och personliga egenskaper

Du är driven, lösningsorienterad och analytisk
Du har lätt för system. Meriterande om du har arbetat med SAP innan
Du kommunicerar flytande på danska och engelska och har goda kunskaper av svenska. Du är framåt och positiv


Låter rollen intressant?

Då urvalsarbetet sker kontinuerligt rekommenderar vi dig att skicka din ansökan snarast. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag.



Som anställd hos MultiMind får du:

Kollektivavtalsenliga anställningsvillkor gällande lön, semester, pension, sjukfrånvaro, övertid, OB-tillägg.
En dedikerad konsultchef som kontinuerligt stämmer av din arbetssituation och finns tillgänglig för frågor kring din anställning.
Möjligheten att testa olika typer av uppdrag hos spännande företag samt bygga ut ditt CV. Troligtvis i ett internationellt bolag.
Delta på roliga fester och events.

Kontaktpersoner på detta företaget

Henrik Hallgren
+46 8216720
Linda Hedbom
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 46
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Sebastian Vesterlund
+46 8 21 67 26
Linda Hedbom
+46 8 21 67 44

Sammanfattning

Besöksadress

Kungsgatan 66
None

Postadress

Kungsgatan 66
Stockholm, 11122

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024