OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Vi söker för uppdrag till kund en junior orderadministratör!
Tjänsten
I tjänsten som orderadministratör arbetar du på företagets kontor i Bålsta. Uppdraget startar omgående och beräknas pågå 3 månader med goda möjligheter till förlängning eller anställning. Tjänsten är på heltid mellan 8-17.
Arbetsuppgifter
I rollen som orderadministratör har du bland annat dessa arbetsuppgifter:
• Ta emot beställningar
• Lägga order
• Administration
• Fakturering
Kvalifikationer
För att passa i rollen som orderadministratör:
• Gymnasieutbildning
• Tidigare erfarenhet av orderhantering och förståelse för flödet
• Erfarenhet av Visma Administration 2000 och Unifaun är meriterande
Som person är du en social, noggrann och ansvarfull med mycket god känsla för service.
Om du är intresserad av tjänsten så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Urval och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719