OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Poolia PRESENTATION Cartamundi Nordic AB behöver hjälp med orderadministration och vill ha hjälp av dig som har erfarenhet inom detta område. Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid med start från första oktober. Cartamundi Nordic grundades 1999 och har kontor i Nacka. Du kan läsa mer om Cartamundi på www.cartamundi.com Vi erbjuder dig ett spännande och omväxlande arbete på några av Sveriges mest attraktiva arbetsplatser. Ditt arbete hos oss leder till ett omfattande och eftertraktat CV, som passar för både nationella och internationella karriärer. Din anställning på Poolia omfattas av gällande kollektivavtal med Unionen (före detta HTF) och förmåner som träningsbidrag och sjukvårdsförsäkring. ARBETSUPPGIFTER Som orderadministratör kommer du att: - ha mycket telefon- och mejlkontakter med kunder - skriva offerter - ha orderbevakning och orderregistrering I arbetsuppgifterna ingår även att ta emot material som kunder skickar in. UTBILDNING/ERFARENHET Vi ser gärna att du tidigare har arbetat med liknande arbetsuppgifter. Erfarenhet av arbete i något affärssystem är meriterande. Du ska även kunna Word och Excel. Du ska klara av att jobba såväl självständigt som i grupp. Du har goda kunskaper i engelska då du kommer att ha mycket kontakt med huvudkontoret i Belgien samt de andra nordiska länderna. Som person är du: - strukturerad - stresstålig samt har ett bra ordningssinne. Intervjuer sker löpande och kan leda till andra liknande uppdrag, sänd därför in din ansökan redan idag. FÖRETAGSPRESENTATION Poolias framgång bygger på att vi ständigt strävar efter högsta kvalitet och att vi har specialiserat oss på att hyra ut och rekrytera kvalificerad personal inom våra fokusområden ekonomi, administration och IT. Poolia har funnits sedan 1989, har verksamhet i sex länder och är noterat på Stockholmsbörsen. Vi arbetar effektivt och engagerat, med det stora företagets resurser och det lilla företagets närhet till både kunder och kandidater.