OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt.
Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv.
Läs gärna mer om hur det är att arbeta som konsult på Telia här: här
Om företaget:
Telia Company verkar inom IT- och telekombranschen. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. De verkar internationellt och erbjuder en professionell och föränderlig miljö. Telia Company söker nu medarbetare till sitt kontor i Göteborg där du blir en del av ett team med god gemenskap.
Arbetsuppgifter:
I rollen som Orderadministratör är du den primära kontaktpersonen för nationella och internationella företagskunder vad gäller ordermottagning. Du ansvarar för att samordna och koordinera leveranser, vilket innebär att följa ordrar och hanterar avvikelser som uppstår med hjälp av systemstöd. Du samarbetar tätt ihop med order- och leveransansvariga för att säkerställa ett smidigt leveransflöde. Därtill ansvarar du för att uppdatera berörda parter om avvikelser som uppstår, och att fördela rätt information till rätt mottagare. I takt med att du växer in i rollen kan du på sikt komma att ansvara för dialog med leverantörer. Du tillhör en grupp med kollegor i samma roll som du och tillsammans säkerställer ni att det administrativa flödet är effektivt och välfungerande.
• Primär kontaktperson och ordermottagning för nationella och internationella kunder
• Samordning och koordinering av leveranser
• Samarbete med leverans- och orderansvariga
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasieutbildning
• Tidigare arbetslivserfarenhet, gärna inom administration och/eller kundservice är meriterande
• God datorvana och erfarenhet av Microsoft Office-paketet
• Obehindrade kunskaper i svenska och engelska, muntligt som skriftligt
Vi tror att du som person är någon som får energi av att ha flera kontaktytor, och trivs i en roll som innebär daglig kundkontakt. Därtill har du en god kommunikativ förmåga, och räds inte för att ta första steget till ett samtal. Vidare är du analytiskt lagd vilket innebär att du snabbt kan ta till dig information genom systemstöd, och upptäcker eventuella fel. Du trivs i en roll där du får ta eget ansvar och initiativ i din roll, och är väl medveten om mål och kvalitetsstandard. Avslutningsvis tror vi att du har en lösningsorienterad inställning samt ser möjligheter i förändringar.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund