OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Headwear Scandinavia söker nu en ny administratör till vårt orderteam.
I rollen som orderadministratör fungerar du som länk mellan kund och fabrik. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat granskning och förmedling av produktionsprover, uppföljning av leveranstider samt hantering av diverse kundtjänstrelaterade frågor. Kommunikation med kunder och leverantörer sker främst via telefon, e-post och i vårt webbaserade ordersystem.
Som person är du strukturerad, stresstålig samt drivs av hög service och kundnöjdhet. Vidare ser vi gärna att du har tidigare erfarenhet av administrativt arbete och kundkommunikation.
Erfarenheter och kvalifikationer:
- Hög nivå på svenska och engelska i tal och skrift.
- Datorvana med god kunskap inom Office paketet.
- Erfarenhet inom administration.
VILKA VI ÄR
Vi är ett stort team av kepsnördar som brinner för att erbjuda unika och kreativa huvudbonader vid varje förfrågan. Vi är välkända för vårt engagemang inom design vilket gör att varje produkt ofta får en lång livslängd hos bäraren.
VÅRT ARBETE
Dagligen hjälper vi 100-tals företag med innovativ och utmärkande marknadsföring i form av kepsar och mössor. Vi är en världstäckande leverantör som jobbar med både stora och små kunder samt flera välkända varumärken.