Orderadministratör till Hallsberg

Orderadministratör till Hallsberg

Arbetsbeskrivning

Tjänstebeskrivning & erbjudande
Är du strukturerad, har god samarbetsförmåga och gillar att arbeta med service? Trivs du samtidigt en roll där du får arbeta lösningsorienterat i ett högt tempo? Då kan du vara den vi letar efter till rollen som orderadministratör till vår samarbetspartner i Hallsberg.

BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER
PerformIQ söker för kunds räkning en person som kan jobba administrativt med inriktning mot orderhantering. I rollen kommer du att erbjudas ett kommunikativt arbete där du supportar och framförallt hanterar orderadministration. Du kommer att ta emot inkommande ärenden från säljarna i Sverige, där alla ärenden hanteras via ett ärendehanteringssystem samt via telefon.

I rollen kommer du till exempel att:
• Hantera inkommande ordrar i företagets affärssystem.
• Ta affärsmässiga beslut utifrån genomförd analys och utredning.
• Utföra arbetet på ett effektivt och kvalitativt sätt efter uppsatta rutiner, regelverk och processer.

Personprofil
Vi ser att du är en person som är öppen, positiv samt har god kommunikationsförmåga. Tjänsten passar dig som trivs i en miljö med högt tempo och god teamkänsla. Du kommer att arbeta i ett tight team vilket ställer krav på god samarbetsförmåga. Här får du möjligheten att hantera egna ärenden vilket ställer höga krav på att du är självgående och initiativrik. Det är viktigt att du kan bemöta andra människor för att snabbt kunna sätta dig in i deras processer där du agerar professionellt.

För att lyckas i denna roll krävs vidare:
• Avslutad gymnasieutbildning
• Mycket god kommunikationsförmåga i både tal och skrift
• Goda kunskaper i MS Office, samt allmänt god datorkunskap
• Tidigare arbetslivserfarenhet inom administration

Övrigt
Start: Omgående/enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstider, vardagar
Plats: Hallsberg

Om PerformIQ
Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ med stor möjlighet till vidare anställning direkt hos kunden.
Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Alfred Domberg på alfred.domberg@performiq.se. Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Välkommen med din ansökan!

Sökord: administration, ordermottagning, orderhantering

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Lindmark

Sara Lindmark
0733-537521
Erica Owen

Caroline Gustafsson

Alexandra Berg

Sara Lindmark

Alva Grell

Mattias Söderberg

Petra Davidsson

Mattias Söderberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PerformIQ Work AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 februari 2022
  • Ansök senast: 20 mars 2022

Besöksadress

Hyllie Boulevard 11, Limhamn
None

Postadress

Hyllie Boulevard 11
Limhamn, 21532

Liknande jobb


Product planner

Product planner

26 november 2024

26 november 2024