OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
HealSafe Interiör utvecklar och säljer skade- och suicidpreventiv inredning till vårdmiljöer med särskilda krav. De skapar säkra och läkande miljöer där det behövs som mest. Deras kunder finns i ett 15-tal olika länder och arbetar med försäljning både till kunder och via distributörer. De erbjuder allt från enstaka produkter till hela inredningar.
Om tjänsten
Just nu söker vi en Orderadministratör som vill vara med på en tillväxtresa tillsammans med HealSafe Interiör. Du kommer att välkomnas in i ett ambitiöst, prestigelöst och drivet team där alla är hjälpsamma och stöttande. Medarbetarna på Healsafe arbetar varje dag för att göra patienters tillvaro tryggare och mer läkande. Bolaget är av mindre storlek vilket resulterar i en familjär känsla och god sammanhållning. HealSafe Interiör värnar om att ha en öppen och driven atmosfär och för rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter.
Detta är en direktrekrytering till HealSafe Interiör, vilket innebär att vi på Wrknest sköter hela rekryteringsprocessen men med anställning hos HealSafe Interiör.
Dina framtida arbetsuppgifter
Den övergripande arbetsuppgiften är att hantera orderprocessen från offerter till kunder/avtalskunder/ distributörer till ordermottagning och orderbekräftelse. Förutom nedan listade arbetsuppgifter kommer arbetet hos Healsafe även innebära att tillsammans med kollegorna lösa svåra kundförfrågningar.
- Hantera kontinuerligt orderflöde, kundkontakt, befintliga och nya
- Hantera orderbekräftelse i dialog med kund/distributör/säljteam
- Administrera i de integrerade affärssystemet Fortnox & CRM-systemet Upsales
- Genomföra och delta i planerade kundaktiviteter, tex utskick
- Löpande utskick av varu- och materialprover
- Genomföra uppdateringar av tex. kundkort, m.m.
- Uppföljning leverans av order i lagersystem
För att lyckas i rollen är du en prestigelös person som gärna kan hugga tag i det som behöver göras. Du är en teamspelare som är van att arbeta nära, noggrant och transparent med kollegor och i gott samförstånd med kunder och leverantörer. Du är utåtriktad, lösningsorienterad och gillar att upprätthålla god ordning och god support för våra kunder och distributörer runt om i världen. Det ses som ett stort plus om du även har ett intresse för design och inredning och dess betydelse inom vård.
Vi söker dig som har
- 1-2 års erfarenhet inom liknande roll
- Vana av att arbeta i affärssystem/ordersystem
- Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
- Grundläggande kunskap om principerna inom ekonomi
- Goda kunskaper i Excel
Vi ser det som meriterande med
- Utbildning inom marknad/sälj/affärssystem
- Ytterligare ett språk
Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början - men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är positiv, lösningsorienterad och strukturerad. Som person är du även noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor.
Övrig information
Start: Augusti 2023
Plats: Göteborg, Skeppsbron 4
Omfattning: Heltid, 8-17 med flex
Anställningsform: Inledande provanställning som kan övergå till en tillsvidareanställning
Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.
Om HealSafe Interiör
HealSafe Interiör startade år 2017 och är ett företag i en efterfrågad och växande bransch. De är experter på innovativ inredning och säkra möbler för utmanande miljöer. Deras produkter återfinns inom bland annat kriminalvården, ungdomshem och psykiatrin och idag kan de erbjuda ett brett sortiment av säkra, tåliga och suicid- och självskaderesistenta produkter. Deras produkter gör skillnad och är avgörande för både patienters och personalens säkerhet.
Här kan du hitta mer information: https://healsafeinterior.com/
Om Wrknest
På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på.
Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se (https://wrknest.se/) .