OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu har du som är i början av din karriär möjlighet att arbeta som orderadministratör på ett företag med god arbetsmiljö och härliga kollegor! Vi söker dig som har en ådra för administration och gillar att arbeta noggrannt. Passar detta in på dig sök då redan idag då vi tillämpar löpande urval!
OM TJÄNSTEN
Du erbjuds
* En öppen kontorsmiljö med en härlig arbetsgemenskap
* Upplärning och introduktion på plats
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
* Ordermottagning
* Fördela orders mellan avdelningar/personer
* Boka och registrera order via mejl och webbportaler
* Informera och vara behjälplig vid produktfrågor
VI SÖKER DIG SOM
* Har minst ett års erfarenhet av administrativt arbete
* Har erfarenhet av att arbeta i olika system - MS Office 365
* Är obehindrad i svenska och engelska i både tal och skrift då båda språken används dagligen
* Har B-körkort
Meriterande är om du:
* Har arbetat i affärssystemet GARP
* Om du kan tala och skriva på ytterligare ett språk
Som person är du:
* Noggrann
* Intiativtagande
* Kommunikativ
Övrig information
* Start: Omgående
* Omfattning: Initialt 3 månader, eventuell chans till förlängning
* Placering: Ulricehamn
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Helge Nybergs önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Helge Nyberg AB (Helge Nyberg) startades 1958 och är idag en internationell aktör som säljer truck och vagnkoncept inom internlogistik till ca 60 länder. Huvudkontoret ligger i Sverige med tillverkning och utveckling i Ulricehamn, har egna säljare i Tyskland och säljer via återförsäljare till övriga länder. Produktvarumärket Ergobjörn har utvecklats med fokus på att göra vardagen bättre och enklare för kunderna. Helge Nyberg är ett familjeföretag med modern arbetsmiljö som drivs av visionen att utveckla framtidens internlogistik. Läs gärna mer om företaget här.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231