Orderadministratör till hilmersson

Orderadministratör till hilmersson

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Som Orderadministratör/Planerare hos hilmersson är du första kontakten mot deras kunder. Du ansvarar för hela processen från att en order kommer in och levereras ut på bestämd tid. Tjänsten innefattar varierande administrativa uppgifter såsom försäkringsärenden, fakturafrågor, orderregistrering och leveransbevakning i företagets affärssystem SDF & Hantverksdata Entrè. Inkommande kundkontakter hanteras både via mejl och telefon. Du kommer att ha ett nära samarbete med företagets tekniker och övriga kollegor för att ni tillsammans ska kunna ge kunderna bästa tänkbara service.

Din profil
Vi söker dig som trivs med administrativa uppgifter samtidigt som du drivs av att leverera service på högsta nivå. Du är noggrann, strukturerad, lösningsorienterad, tar stort eget ansvar för dina arbetsuppgifter och är bra på att prioritera. Du kommer att ha mycket intern och extern kontakt, därav kräver rollen att du är kommunikativ, tålmodig och en god planerare. Du ser dig själv som relationsskapande och trivs i en social roll med många kontaktytor där du får nyttja din goda service och kommunikationsförmåga. Att du alltid strävar efter att leverera hög kvalité, trivs med att arbeta i ett högt tempo och ständigt vill utvecklas i ditt arbete ser vi som en självklarhet.

Kvalifikationer - Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift.
God datorvana - Tidigare erfarenhet av administration & ordersystem (gärna Hantverksdata Entrè).
Fullständig gymnasieutbildning
Meriterande: - Erfarenhet av affärssystemet Hantverksdata Entrè
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper



Vi erbjuder dig
Vi sätter oerhört stort värde på dig som medarbetare hos oss på Maxkompetens. Hos oss får du en personlig och prestigelös konsultchef vars främsta uppgift är att du ska trivas på din arbetsplats oavsett om du arbetar en kort period eller flera år som anställd hos oss. Exempel på kontakt med din konsultchef är lunch, fika, telefonavstämningar, Afterwork, teams-möten och möte ute hos kundföretaget.

Vi vill inget hellre än att hjälpa dig att utvecklas och lyckas i din jobbkarriär. Samtidigt ger vi dig branschens bästa friskvårdsersättning. Självklart erbjuder vi dig en formell trygghet när det kommer till allt det arbetsrättsliga såsom lön, semester, arbetsmiljö, friskvård, pension och sjukfrånvaro som medföljer stämpeln av att vara ett auktoriserat bemanningsföretag. Hoppas att du vill hänga med oss!


Övrig information
Placeringsort: Kristianstad

Arbetstider: Heltid, dagtid 7:30-16:30

Start: Så snart som möjligt efter överenskommelse

Lön: Fast, enligt överenskommelse
Period: Visstid på minst 6 månader

För den här tjänsten blir du anställd som konsult hos Maxkompetens och arbeta hos vår kund hilmersson. Vi kommer att arbeta med löpnade urval. Låter denna tjänst intressant? Tveka inte att söka via vår hemsida redan idag:?www.maxkompetens.se. Vid eventuella frågor kontakta Rekryteringskonsult Jenny Öster på 0734-368169 jenny.oster@maxkompetens.se. Ansökningar via e-post mottages inte pga GDPR.

Vi kommer att arbeta med löpande urval så sök tjänsten redan idag!


Om Maxkompetens
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003. Vi har kunduppdrag i hela landet och kontor i; Stockholm, Växjö, Kristianstad, Halmstad, Borås & Göteborg. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 250 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.


Om kunden
Hilmersson har sedan 1978 försett såväl kommuner och företag som privatkunder med kvalificerade tjänster inom teknik. Med lång erfarenhet och bred kompetens ska vi vara det självklara valet för fastighetsägare.

Här välkomnas du till ett familjärt bolag som skapar en trygg vardag för sina kunder med hållbara energilösningar och de mest innovativa lösningarna inom värmeteknik & storköksteknik.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Maxkompetens Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 april 2022
  • Ansök senast: 15 maj 2022

Liknande jobb


Administratör Teknisk Fastighetsservice AB

Administratör Teknisk Fastighetsservice AB

7 oktober 2024