Orderadministratör till internationellt FMCG-bolag

Arbetsbeskrivning

MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.

Uppdraget som orderadministratör ger dig möjligheten till ett mycket meriterande arbete i ett internationellt FMCG-bolag. Vi letar dig som är i början av din karriär och som vill fylla ditt CV med starka och etablerade varumärken. Är du prestigelös men driven? Ödmjuk och utåtriktad? Då har MultiMind rollen för dig! 

Tjänsten är ett inhyrningsuppdrag på 6 månader med start omgående, för rätt person finns det goda möjligheter till förlängning. 

Om företaget

Vår kund är ett världsledande, internationellt företag och en av världens största tillverkare av dagligvaror, främst livsmedel, drycker, tvättmedel och hygienprodukter. Det är en av världens mest framgångsrika tillverkare av dagligvaror och verksam inom FMCG branschen.  

Tjänsten

Som Orderadministratör har du många utåtriktade kontakter med bland annat kunder och leverantörer. Per telefon tar du emot kundärenden, du registrerar ordern samt hanterar annan administration. Du kommer även att ha kontakt med transportörer, hantera avvikelser 

Arbetsuppgifter:

Orderhantering
Ansvara för orderläggning från företagets kunder.
Kundsupport - ta hand om externa såväl som interna kundbehov.
Bygga långsiktiga kundrelationer
Ge leveransinformation till kund
Fungera som administratör för information från kunder till organisationen
Ansvarig för uppdatering av status för order och leverans.
Ta del av nya systemimplementeringar
Delta i kundevenemang
Vi söker dig med

Engelska flytande i tal och skrift
Goda kunskaper i Excel
Kunskaper i SAP är meriterande
Som anställd hos MultiMind får du

Kollektivavtalsenliga anställningsvillkor gällande lön, semester, pension, sjukfrånvaro, övertid, OB-tillägg.
En dedikerad konsultchef som kontinuerligt stämmer av din arbetssituation och finns tillgänglig för frågor kring din anställning.
Möjligheten att testa olika typer av uppdrag hos spännande företag samt bygga ut ditt CV. Troligtvis i ett internationellt bolag.
Delta på roliga fester och events.
Låter rollen intressant?

Registrera din ansökan snarast möjligt då urvalet sker löpande. Observera att tillsättning kan komma att ske före sista ansökningsdag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Henrik Hallgren
+46 8216720
Linda Hedbom
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 46
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Sebastian Vesterlund
+46 8 21 67 26
Linda Hedbom
+46 8 21 67 44

Sammanfattning

Besöksadress

Kungsgatan 66
None

Postadress

Kungsgatan 66
Stockholm, 11122

Liknande jobb