OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Tjänsten Vi söker för kunds räkning en orderadministratör för ett uppdrag på 3 månader. Företaget är ett snabbt växande it-tjänsteföretag som i dagsläget är ca 750 medarbetare i Sverige. Arbetsuppgifter * Ordermottagning * Leveransuppföljning * Produktinformation * Registeruppdateringar * Stöd till säljare vid offertskrivning Erfarenheter * Gymnasieutbildning * Minst ett års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter' * God engelska i tal och skrift * Erfarenhet från SAP är ett krav * Goda kunskaper i MC Office Som person trivs du med att lösa problem, du är kvalitetsmedveten, flexibel, kommunikativ och stresstålig. Andra egenskaper som vi värdesätter är att du är strukturerad, noggrann och har ett bra omdöme. Varmt välkommen med din ansökan Urval och intervjuer sker löpande. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via brev.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719