OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vår kund efter en ny kollega till sin orderavdelning som ska stötta upp på heltid. Bolaget är ett internationellt företag och har en stor produktportfölj där man får stötta olika avdelningar i orderläggning.
Dina arbetsuppgifter
I din roll som orderadministratör kommer du att hantera inkommande order per mai för att sedan skapa en order och lägga beställning på rätt artiklar i affärssystemet. Det kan också handla om att administrativt uppdatera kunduppgifter, avtalsvillkor eller artikelnummer.
Din bakgrund
Du är en fena på SAP och kommer arbeta med allt från kundhantering till att plocka ut korrekt data från systemet. Du arbetar i ett team som alla hjälper varandra och arbetar mot gemensamma mål där du med tiden kommer att få en nyckelroll. Du kommer att få stort ansvar tidigt och därav söker vi dig som trivs i en roll med ansvar där du får stötta upp kollegor i frågor som är din specialitet.
För att trivas i rollen ser vi att du är organiserad och besitter en god förmåga att strukturera ditt arbete. Då rollen innebär många interna såväl externa kontakter är du kommunikativ och trivs i sociala sammanhang. Du besitter en god problemlösningsförmåga och motiveras av att hitta alternativa lösningar på problem som du stöter på.
Om företaget
Företaget har sitt säte i Göteborg och urval sker löpande så tveka inte att komma med din ansökan.
Om oss
På Jovi har vi en samlad erfarenhet om 35 år av uthyrning av personal. Vår styrka är våra medarbetare och våra härliga konsulter är en stor del av vår framgång. Vi vill vara bemanningsföretaget med mer närhet, tillgänglighet och hjärta och vi är övertygade om att det är en anledning till att vi nu har fantastiskt nöjda kunder inom diverse branscher i Göteborg och hela Västra Götaland.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ahmed Hersi
Marianne Rönnqvist