OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Interoute är en av världens snabbast växande operatörer och leverantörer av kommunikationstjänster.Företaget äger och driver Europas största och mest avancerade röst- och datanät som består av 57 000 km optiska fiber som ansluter 93 städer i 25 länder med en hastighet av mer än en petabit (en miljard megabit per sekund).Nätverket hanterar kommunikationen åt över 4 000 kunder, däribland många företag och myndigheter, men även alla större operatörer i Europa, Nordamerika och Asien.Till kunder räknas bland annat; BMW, Deutsche Bank, Deutsche Post, Eurosport, Ford, Sony BMG, The Times Online, Warner och på den lokala marknaden: Cision, Carnegie, Capio, Holmen, Malmö Aviation, Mölnlycke och Volvo.Interoute erbjuder vidare avancerade hostingtjänster för kritiska kundapplikationer, bland andra till SBAB, hitta.se.Läs mer på www.interoute.se För ett föräldravikariat söker vi nu en Orderadministratör Som orderadministratör är du spindeln i vårt interna nät och jobbar i nära samarbete med säljare, kvalitetssäkrare och leveranspersonal.Du ingår i försäljningsteamet och har en kollega med samma roll som du själv. Orderadministratören ansvarar för att ta fram offertunderlag i våra system, administrera våra databaser samt lägga in underlag för order i vårt CRM-system Siebel.Du ansvarar också för att föra register över försäljning och prognoser varje vecka samt att ta fram månadsrapporter.Ditt jobb innebär mycket kommunikation med andra avdelningen, både med Sverige och internationellt.Du säkerställer dagligen att offerter och ordrar prioriteras och registreras i våra system för att kunna hålla våra deadlines på försäljning och leverans.Vem är du?Du har minst två års erfarenhet av orderadministration eller av att stödja säljfunktioner administrativt.Du har goda kunskaper i Officepaketet.Vi ser gärna att du har kunskap av CRM-system med en förståelse av hur systemet stödjer säljprocessen.Du behärskar svenska och engelska mycket bra i tal och skrift.Tung vikt läggs vid din personlighet.För att passa i rollen ser vi att du är en självständig, och energisk person med säljfokus och integritet och ansvarskänsla. Hos oss Interoute erbjuder ett bra arbetsklimat, internationell miljö i ett växande företag med goda framtidsutsikter.Du får möjlighet att bygga ett nätverk internt och kommer att få bra meriter för din fortsatta karriär. Information om tjänsten Start: Snarast, dock senast 20 september Omfattning: Heltid, föräldravikariat på 1 år Plats: Garnisonen, Östermalm, Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Tjänsten är en rekrytering vilket innebär att Komet förmedlar kontakten mellan Dig och kund men att Du sedan blir direktanställd av företaget.När man ska registrera CV kan man i nuvarande läge kan man inte ange sitt födelsedatum om man är född före 1951.Vi håller på att byta ut vårt system, men självklart är du välkommen med din ansökan!Registrera dig med fel datum så länge.Ditt riktiga födelseår kan du istället lägga in i det CV du laddar upp.
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Olsson
020-25 26 00
KC-KG
020-25 26 00
KC-CG
020-252600
KC-AS
020-25 26 00
KC-BM
070-0000000
KC-Mys
020-25 26 00
KC-CA
020-25 26 00
KC-TD
020-25 26 00
KC-ESk
020-25 26 00
KC-MA
020-25 26 00