OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker en orderadministratör till vår kund i Kista för ett uppdrag på 2 månader. Företaget är ett snabbt växande it-tjänsteföretag. Arbetsuppgifter Som orderadministratör kommer du att arbeta med följande: . Ordermottagning . Leveransuppföljning . Produktinformation . Registeruppdateringar För att passa för tjänsten som orderadministratör ser vi att du har följande: . Gymnasiekompetens . Minst ett års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter . God engelska i tal och skrift . Erfarenhet från SAP är meriterande . Goda kunskaper i MC Office [ Som person trivs du med att lösa problem, du är kvalitetsmedveten, flexibel, kommunikativ och stresstålig. Andra egenskaper som vi värdesätter är att du är strukturerad, noggrann och har ett bra omdöme. Om du är intresserad av tjänsten tveka inte att skicka in din ansökan omgående! Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatumet. Som medarbetare i vår uthyrningsverksamhet erbjuder vi dig varierande uppdrag hos kunder inom olika branscher. Vi är måna om att våra medarbetare ska trivas och kompetensutvecklas med sina uppdrag, något som vi vet skapar trygghet och engagemang.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719