OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Välkommen till en hissnande möjlighet att bli en del av vårt dynamiska team! Vi söker en engagerad och noggrann orderadministratör till vårt ledande företag inom hissinstallationer på den svenska arbetsmarknaden. Vi tillämpar ett löpande urval - ansök redan idag!
OM TJÄNSTEN
Academic Work söker en Orderadministratör till KONE:s team om fem personer som arbetar med orderhantering för KONE:s kontor runt om i Norden. Rollen kommer att starta i augusti. Här kommer du att få en introduktion av en kollega och närmsta chef där du förväntas vara självgående efter 3-4 veckor.
Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos vår uppdragsgivare. Uppdraget kommer att vara på heltid och initialt sträcka sig 6 månader från startdatum. Det finns möjlighet till förlängning om båda parter är nöjda med samarbetet. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
Som Orderadministratör hos oss får du vara en central spelare i vår verksamhet, där du kommer att vara ansvarig för att hantera och koordinera administration kopplat till våra installationsprojekt. Du kommer att samarbeta nära med vårt erfarna team av projektadministratörer, ekonomiansvariga och säljare för att säkerställa smidiga och effektiva arbetsprocesser. Ditt arbete spelar en viktig roll för att säkerställa en smidig och effektiv process från order till installation.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Orderadministration: koordinera beställningar, upprätta och följa upp leveransschema
* Supportera och samarbeta med olika interna avdelningar, bland annat försäljare och projektadministratörer
* Visst arbete gällande upprättande av kontrakt och fakturor
* Genomföra ekonomiska uppföljningar av projekt
* Kund- och leverantörskommunikation
VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare arbetsslivserfarenhet av administrativt arbete, eller har arbetat i en supporterande roll
- Är van vid att läsa och analysera texter och avtal
- Har en avslutad gymnasial utbildning
- Har goda kunskaper i Office-paketet
- Är obehindrad i såväl svenska som engelska i tal och skrift då du använder bägge språken i din arbetsroll
Det är meriterande om du har
- Har arbetat i något CRM-, Ekonomi- eller ärendehanteringssystem tidigare, främst SAP eller Salesforce, då KONE använder dessa affärssystem
- Har mycket goda kunksaper i och erfarenhet av kostnadshanteringsregler, inklusive särdragen hos komplexa projekt
Vi söker en engagerad individ som är självgående och tar ansvar för sitt arbete samtidigt som de har en stark problemlösningsförmåga. Som person är trivs du i en roll med daglig problemlösning samtidigt som du tar ansvar för att upprätthålla hög kvalitet och noggrannhet i dina arbetsuppgifter.
Övrig information
* Start: Augusti
* Omfattning: Heltid 6 månader, med chans till förlängning
* Lön: Timbaserad månadslön
* Placering: Mölndal
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om KONE HÄR!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231