OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
I rollen som orderadministratör hos vår kund kommer dina främsta arbetsuppgifter vara:
• Ordermottagning och orderläggning via mail och telefon
• Sortera ärenden i olika flöden
• Assistera kunder med diverse frågor via mail och telefon
För att lyckas i rollen
VI söker dig som har 1–3 års erfarenhet av administration, med fördel från en liknande roll. Du är strukturerad, noggrann och samarbetsvillig. Vidare är du serviceinriktad och positiv. Avslutningsvis kommunicerar du obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift.
Du erbjuds
Tjänsten ingår i vår konsultverksamhet, vilket innebär att du kommer vara anställd på Jurek men arbeta hos vår kund. Det är ett heltidsuppdrag som förväntas starta 13 december och pågå till och med mars 2022. Kontoret är lokaliserat i Västberga, Stockholm.
För ytterligare information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef angeliqa.haapanen@jurek.se
Sökord: orderadministratör, ordermottagare, orderregistrering.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52