OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Söker du nästa utmaning som orderadministratör ? Trivs du i ett familjärt klimat med varierande arbetsuppgifter? Då har vi det perfekta jobbet för dig! Nu söker vi en driven orderadministratör till vår kund inom distribution av nischade elektronikkomponenter.
Arbetstider: måndag-torsdag 08:00-16:30, fredag 08:00-15:00.
Ort: Spånga, Stockholm
Omfattning: Heltid
Start: Omgående eller enl. ök.
Om KVE:
KVE har sedan början av 70-talet sålt och distribuerat nischade elektronikkomponenter. Produkter som kristaller, oscillatorer, sensorer, antenner har funnits sedan lång tid och på senare år har sortimentet utökats med kablage och strömförsörjnings komponenter. Företaget har utvecklats till att idag vara en av Nordens ledande leverantör inom sitt område.
Arbetsbeskrivning:
Företaget befinner sig i en tillväxtresa och du kommer tillhöra ett nytt team som ansvarar för hela processen från att en order kommer in och levereras ut på bestämd tid. Som orderadministratör på KVE kommer du ha en betydelsefull roll i bolagets resa och utveckling framåt. Tjänsten innefattar varierande administrativa uppgifter som orderregistrering och leveransbevakning i företagets affärssystem, Microsoft Business Central. Du kommer hantera inkommande kundkontakter både via mejl och telefon med företagets kunder inrikes och utrikes. Du kommer ha ett nära samarbete med koncernens fältsäljare i Sverige, Finland, Danmark och Norge för att ni tillsammans ska kunna ge kunderna bästa tänkbara service.
Om dig:
Vi söker dig som trivs med administrativa uppgifter samtidigt som du drivs av att leverera service på högsta nivå. Du är noggrann, strukturerad samt tar stort eget ansvar för dina arbetsuppgifter.
Du kommer att ha mycket intern och extern kontakt, därav kräver rollen att du är kommunikativ, tålmodig och en god planerare. Du ser dig själv som relationsskapande och trivs i en social roll med många kontaktytor där du får nyttja din goda service- och kommunikationsförmåga. Att du alltid strävar efter att leverera hög kvalité, trivs med att arbeta i ett högt tempo och ständigt vill utvecklas i ditt arbete ser vi som en självklarhet.
Detta är en perfekt chans för dig som vill vara med att påverka, är flexibel och är hungrig på utmaningar i en föränderlig startup-miljö där du får ypperlig möjlighet att växa med bolaget.
Kvalifikationer:
- Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift
- God datorvana
- Tidigare erfarenhet av administration
- Fullständig gymnasieutbildning
Meriterande:
- Utbildning inom Supply Chain/Inköp/Logistik
- Erfarenhet av affärssystemet Microsoft Business Central
- Finskspråkig
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Övrigt:
Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen går via Bemannix men att du kommer att anställas direkt hos KVE. Vi ber därför alla sökanden att kontakta Bemannix gällande din ansökan och eventuella frågor.
Kontaktperson på Bemannix AB: Amila Dresevic, Tel 08-555 687 04
Urval samt intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan snarast då tjänsten kan komma att tillsättas innan denna annons utgångsdatum.
Tjänsten startar efter överenskommelse.
Vi ser fram emot din ansökan!