Orderadministratör till Kylpanel i Nässjö

Arbetsbeskrivning

Framtiden AB

Framtiden AB

Gillar du kontakt med människor och att arbeta administrativt - här finns en roll att växa i!

Start: Omgående enligt överenskommelse
Lön: Timlön
Placering: Kylpanel, Nässjö
Omfattning: Deltid om ca 20%
För att vara aktuell för denna tjänst behöver du ha en huvudsaklig sysselsättning. Det innebär att du behöver kombinera denna tjänst med att arbeta, studera eller vara föräldraledig som din huvudsakliga sysselsättning.

VI gör löpande urval, välkommen idag med din ansökan!

Dina arbetsuppgifter
Som orderadministratör är du behjälplig inom Kylpanels säljorganisation. Du administrerar och följer upp offerter mot kund. Arbetsuppgifterna innebär att ta kontakt med kund och säkerställa offert, pris, underlag och beslut för att lägga order. Dina viktigaste redskap är telefonen och datorn, du följer upp i affärssystem och CRM system med Exel i grunden. Du för också statistik där offerten inte blir godkänd av kund. Rollen är varierande och kan på sikt innebära möjligheter att jobba i större omfattning.

Om företaget
Kylpanel AB startade 1994 och är idag en av branschens ledande leverantör av kyl- och frysrum. Säte i Nässjö men med kunder över södra och mellersta Sverige.
Kylpanel konstruerar, tillverkar och monterar måttanpassade kyl- och frysrum med tillbehör. Idag har Kylpanel ett 30-tal anställda inom kontor, produktion och montage.

Din profil
Vi söker dig som är lättsam och trevlig. Du räds inte att ta kontakt över telefon och gillar kombinationen av säljfokus och administrativt arbete. Du vågar fråga och är nyfiken på ett positivt sätt. Troligen har du ett intresse av att arbete med detta i större utsträktning alternativt vill jobba med försäljning på sikt.

För att passa för tjänsten kan du svenska mycket väl i tal och skrift och har god datavana - gärna från Officepaketet.

Om oss
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Deltid 25% Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 24 januari 2017

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Sales System Administrator

Sales System Administrator

23 oktober 2024

22 oktober 2024

22 oktober 2024

Sales & Operations Advisor

14 oktober 2024