OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Uppdraget
Vår kund i Eskilstuna söker nu efter en ny orderadministratör till deras team inom logistikplanering. Vi söker dig som vill jobba brett med orderadministration med ansvar för service och måluppföljning. Rollen innebär tätt samarbete tillsammans med ansvariga för andra avdelningar och övrig lagerpersonal för att på så sätt få koll på verksamhetens behov och för att lösa kundernas behov.
Som orderadministratör kommer du bland annat att arbeta med ordermottagning och orderregistrering, säljsupport samt administrera data i excel och affärssystem. Du arbetar med planering av order utifrån verksamhetens mål och prioriterar samt tar beslut gällande aktiviteter och administration för att nå dit.
Vem du är
För tjänsten lägger vi mycket fokus vid personliga egenskaper men ser gärna att du har någon erfarenhet från lager och servicerelaterade yrken. Du kommer att arbeta under eget ansvar med administration och internt stöd, därför är god kommunikations- och initiativförmåga viktiga egenskaper. Du känner igen dig som en ordningsam, lösningsorienterad, nyfiken och analytisk person med intresse för situationer där du har ett stort ansvar för att bidra till att verksamheten når sina mål. Vidare ser vi att du har god administrativ vana med erfarenhet från lagerhanteringssystem, med fördel Astro. Du behöver även ha mycket goda kunskaper i svenska och engelska.
Detta är en direktrekrytering där Libera sköter rekryteringsprocessen och alla frågor kring processen besvaras av Liberas rekryterare.
Urval sker löpande och tillträde till tjänsten sker omgående för rätt kandidat.
Välkommen med din ansökan redan idag!