Orderadministratör till Lantmännen Maskin!

Orderadministratör till Lantmännen Maskin!

Arbetsbeskrivning

Vill du bli en del av ett sammansvetsat team som alltid samarbetar, stöttar och hjälper varandra? För Lantmännens räkning söker vi nu en administratör som skall ingå i avdelningen för kundorder - ett team som definieras av lojalitet och högt i tak! Vi söker någon som är noggrann, social och som har en vilja och driv för administrativt arbete! Är detta du? SÖK!

OM TJÄNSTEN



Lantmännen representerar de starkaste varumärkena på marknaden för lantbruksmaskiner. De har ett brett maskin- program för små och stora gårdar, skogsbruk och entreprenad. Lantmännen Maskin har sitt huvudkontor i Malmö där cirka 130 anställda arbetar i ett fletal olika funktioner. Fördelat på ett 60-tal anläggningar runt om i landet finns 820 anställda som tillsammans verkar i en bransch definierat av ständig förändring och hållbar utveckling. Bli en del av ett företag som jobbar aktivt med lösningar för sina kunder men samtidigt lägger stor vikt vid att involvera och ge ansvar till sina medarbetare. involverarger stort ansvar till sina medarbetare jobbar med lösningar till kunder.

Du erbjuds

Detta är ett konsultuppdrag på heltid. Du kommer att vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos Lantmännen Maskin.


* Uppdraget planeras att sträcka sig till februari 2023.
* En unik chans och möjlighet att bli en del av en stor organisation som investerar i din utveckling!


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Post och kontraktshantering
- Frankering av utgånde post åt kunder
- Finansbeställningar
- Exportaffärer - stötta dokumentation till skatteverket
- Utskick av fakturor till finansbolag

VI SÖKER DIG SOM
- Har slutförd gymnasieutbildning
- Har erfarenhet av administrativt arbete alt. kundservice
- Är obehindrad i tal och skrift på svenska och engelska

Det är meriterande om du har erfarenhet av affärsystemet Movex M3, samt om du har kunskap eller erfarenhet av export.

Som person är du:


* Strukturerad
* Noggrann
* Samarbetsvillig


Övrig information


* Start: augusti
* Omfattning: Heltid fram till februari 2023
* Placering: Malmö, Bjurögatan 26


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om företaget här!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 juni 2022
  • Ansök senast: 24 juli 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024