Orderadministratör till ledande bolag inom medicinteknik/e-hälsolösningar

Orderadministratör till ledande bolag inom medicinteknik/e-hälsolösningar

Arbetsbeskrivning

Vår kund är en ledande leverantör inom medicinteknik och e-hälsolösningar som nu söker en Orderadministratör och Customer Service medarbetare. Vi söker dig som trivs med att vara spindeln i nätet och säkerställa högkvalitativ service och effektiv orderhantering. Vill du vara med och bidra till ett företag som utvecklar och levererar innovativ teknologi för framtidens sjukvård? Är du dessutom tillgänglig att börja omgående? Sök då tjänsten redan idag då vi arbetar med löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Som Orderadministratör och Customer Service medarbetare kommer du att vara en central kontaktperson för både kunder och interna team. Du ansvarar för orderhantering, hantering av reklamations- och reparationsordrar, fakturering och kreditering samt att svara på kunders fakturafrågor. Du samarbetar med inköp och produktionsplanering för att hålla kunderna informerade om kommande leveranser. Under arbetspikar kan det även ingå att stötta på lager och utleveranssidan. Vidare kommer du tillhöra ett team om cirka 5 personer.

Omfattningen på tjänsten är 6 månader med möjlighet till förlängning om samarbetet fortskrider väl.

Du erbjuds
- Möjlighet till förlängning av uppdraget om samarbetet fungerar bra.
- Möjlighet att växa både som professionell och som person
- En engagerad konsultchef från Academic Work som kommer att stötta och coacha dig i din karriär.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Ansvara för kundkontakt via telefon och e-post, inklusive orderhantering, reklamationer och fakturafrågor.
* Arbeta tillsammans med inköp och produktion för att säkerställa leveransinformation till kunder.
* Stötta vid arbetspikar på lager och utleverans.
* Bidra till förbättringar inom dina ansvarsområden.


VI SÖKER DIG SOM


* Har erfarenhet av kundservice
* Har erfarenhet av orderhantering
* Har relevant eftergymnasial utbildning
* Har flytande språkkunskaper i svenska och engelska, då båda språken används i arbetet.


Det är meriterande om du:
- Har erfarenhet från medicinteknik
- Har erfarenhet från tidigare arbete mot regioner/kommuner.

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

Är strukturerad, lösningsorienterad och har ett stort eget ansvarstagande.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 november 2024
  • Ansök senast: 27 december 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Product planner

Product planner

26 november 2024

26 november 2024

25 november 2024

Orderhandläggare

22 november 2024