Orderadministratör till Logisnext

Orderadministratör till Logisnext

Arbetsbeskrivning

Är du en trygg person som älskar administration och service? Vår kund Logisnext söker nu efter en erfaren orderadministratör – är det du? Varmt välkommen med din ansökan!

Om uppdraget
Vi söker nu efter dig som har erfarenhet av att jobba med orderadministration eller liknande. I din roll som orderadministratör kommer du att hantera hela flödet med ordern, alltifrån att orden läggs till leveransbevakning och uppföljning. I teamet är ni två personer, ni arbetar nära företagets säljare, som i sin tur har kontakten med kund.
Exempel på arbetsuppgifter:
- Administration
- Orderläggning
- Leveransbevakning
- Support
Önskvärd start på uppdraget är omgående. Beräknad varaktighet på uppdraget är mars ut, eventuellt fortsatt förlängning till sommaren. Kontoret ligger i Mölnlycke, strax utanför Göteborg. Arbetstiden är heltid, mån-fre, 8-16:30.

Om bolaget
Logisnext Sweden är en del av den globala Mitsubishi Logisnext-koncernen och erbjuder den svenska marknaden egentillverkade lagertruckar och motviktstruckar, truckservice på alla märken, uthyrning och finansiering, begagnade truckar samt ett stort utbud av utbildningar och tjänster genom rikstäckande sälj-, eftermarknad- och utbildningsorganisation.

Du blir en del av ett team som utvecklar, tillverkar och supporterar avancerad utrustning för materialhantering. Från kontoret i Mölnlycke, strax utanför Göteborg, representeras Sverige – och inom bolaget Logisnext finns andra europeiska dotterbolag i Nederländerna, Norge, Spanien, Frankrike, Belgien, Tyskland, Danmark, Finland och Storbritannien. Tillsammans har Logisnext Sweden AB mer än 70 års industriell erfarenhet och djupa kunskaper om materialhanteringsbranschen.

Vill du läsa mer om bolaget kan du besöka hemsidan - https://logisnext.eu/en/sweden/home.

Om oss
Du kommer att vara anställd hos oss på Speed, ett bolag inom Speed Group, men arbetar på uppdrag hos vår kund. För oss är det viktigt att du känner en stor trygghet i din anställning. Speed är ett auktoriserat bemanningsföretag, vilket är ett kvitto på hög kvalitet och affärsmässighet. Självklart har du som anställd möjlighet att ta del av vårt friskvårdsbidrag samt delta i olika konsultaktiviteter. I den här rollen har du månadslön.

Arbetsmiljö och säkerhet är en viktig fråga för oss på Speed Group. Vi är en alkohol- och drogfri arbetsplats och drogtest kan komma att ske inför och under anställning.
Som anställd hos oss på Speed blir du en del av ett företag som präglas av kreativitet, engagemang och kompetens. Dessa kärnvärden har vi med oss i vardagen och ser på så vis till att såväl våra kunder som du som medarbetare är riktigt nöjda. Välkommen till oss på Speed!

Din profil
För att lyckas och trivas i rollen som orderadministratör tror vi att du har erfarenhet av liknande arbete sedan tidigare. Du har ett strukturerat sätt att arbeta, du är självgående och känner dig bekväm med att använda engelska i tal och framförallt i skrift. Som person är du lugn, trygg och lösningsorienterad. Du har lätt för att anpassa dig och sätta dig in i nya system. Du är inte rädd för att ta tag i saker, och du har dessutom en hög serviceanda.

Ansökan
Ansökan sker på speedgroup.se, tryck på annonsens ansök-knapp och följ instruktionerna. För mer information om tjänsten, välkommen att kontakta Klara Kroksjö på klara.kroksjo@speedgroup.se

Urval sker löpande, så missa inte chansen – ansök redan idag!
___________
Sökord: orderadministration, orderadministratör, administration, support, orderläggning, leveransbevakning, administratör

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Speed Group
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 november 2022
  • Ansök senast: 7 december 2022

Liknande jobb


21 november 2024

21 november 2024

21 november 2024