OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en serviceinriktad och flexibel orderadministratör som vill ha ett omväxlande arbete på ett framgångsrikt teknikföretag i Mörby Centrum.
Vår kund bedriver intensiv forskning inom områden såsom mekanik, elektronik och kemi. Vår kund tror på att våga leda marknaden och ständigt skapa nya, innovativa lösningar för att kunna möta kunders behov på bästa sätt. Denna inställning, tillsammans med den tekniska kunskapen och intensiva forskningen, har gett dem en framträdande position på marknaden. Om du vill vara del av ett nyskapande företag som inte fastnar i gamla mönster är detta rätt för dig!
Arbetsuppgifter
I rollen som orderadministratör kommer du att arbeta med varierande administrativa arbetsuppgifter i SAP. Som orderadministratör kommer du framförallt:
- Ta emot ordrar via mejl och telefon samt via företagets e-handelsplattform
- Besvara generella frågor från kunder runt leverans, reklamation och faktura
Du kommer vara den person som ständigt är inloggad på mail och telefon och ha löpande kontakt med alla kunder.
Du kommer ingå i ett team på 6 medarbetare. Tjänsten är placerad i kundens trevliga lokaler vid Mörby Centrum. Dina arbetstider kommer vara mån-tors kl 8-16.30 och fre kl 8-16.
Kvalifikationer
Du bör ha erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och har god förståelse för sälj-, order-, leverans- och fakturaflöden. Du får gärna ha erfarenhet av orderläggning och lagerhantering i SAP. Du trivs med att arbeta brett och varierat i en roll där du hanterar allt från ax till limpa. Du har god kommunikativ förmåga i både skrift och tal.
- Goda kunskaper i Office-paketet (Word, Excel, Powerpoint)
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
Personliga egenskaper
Ordning och reda är viktigt för dig och du trivs med att arbeta strukturerat. Ett krav är att du är en utpräglad ”doer” och det är viktigt att du kan leverera resultat och hålla deadlines.
Du arbetar bekvämt i en roll med mycket interna och externa kontakter via telefon. För att trivas med arbetsuppgifterna är det viktigt att vara social, serviceinriktad och flexibel och att du snabbt kan hitta lösningar på de varierande behov och frågeställningar som uppstår.
Med fördel har du även ett intresse för teknik och tycker om att fördjupa dig i den produkt du arbetar med.
Mer om tjänsten
- Tillsättning: snarast möjligt
- Omfattning: heltid, arbetstiderna är 8-16.30 måndag till torsdag och 8-16 fredagar
- Placering: Mörby Centrum
- Uppdragstyp: 12 månaders inhyrning med möjlighet till förlängning
Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andara.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.
OBS! För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din kompetens med våra uppdrag kan vi inte ta emot din ansökan på mejl. Vi ber dig därför registrera ditt CV i vår kandidatbank.
Varför jobba på Andara?
Våra kunder brukar beskriva Andara som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.
Andara Konsultuthyrning och Rekrytering arbetar som namnet antyder både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.
Andara är konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.
Varmt välkommen med din ansökan!