OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en serviceinriktad och flexibel orderadministratör som vill ha ett omväxlande arbete på ett växande företag i Mörby Centrum. Vår kund är världsledande inom produkter för värme och kyla.
Arbetsuppgifter
I rollen som orderadministratör kommer du att arbeta med varierande administrativa
arbetsuppgifter inom order och leverans.
Exempel på arbetsuppgifter kan vara:
- Registrera order från både mail och telefonsamtal
- Svara på ordertelefon
- Bevaka och besvara mail i infomailboxen
- Administrera transportskador
- Skicka produktblad
- Administrera säljofferter och leads
- Skapa plocklistor till lagret
- Manualer
- Hantera returer och intag i SAP, skapa, skriva ut och maila retursedlar
- Skicka paket och brev
- Skriva ut och skicka Drift & Skötselpärmar
- Lägga upp nya kunder och skapa nya material
Vår kund arbetar i affärssystemet SAP.
Kvalifikationer
Du bör ha erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och har god förståelse för sälj-, order-, leverans- och fakturaflöden. Du får gärna ha erfarenhet av orderläggning och lagerhantering i SAP. Du trivs med att arbeta brett och varierat i en roll där du hanterar allt från ax till limpa.
Du har god kommunikativ förmåga i både skrift och tal.
Goda kunskaper i Office-paketet (Word, Excel, Powerpoint) är ett krav
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift är ett krav
Personliga egenskaper
Ordning och reda är viktigt för dig och du trivs med att arbeta strukturerat. Ett krav är att du är en utpräglad ”doer” och det är viktigt att du kan leverera resultat och hålla deadlines. Du arbetar bekvämt i en roll med mycket interna och externa kontakter via telefon. För att trivas med arbetsuppgifterna är det viktigt att vara social, serviceinriktad och flexibel och att du snabbt kan hitta lösningar på de varierande behov och frågeställningar som uppstår. Med fördel har du även ett intresse för teknik och tycker om att fördjupa dig i den produkt du arbetar med.
Mer om tjänsten
Tillsättning: snarast möjligt
Omfattning: heltid, arbetstiderna är 8-16.30 måndag till torsdag och 8-16 fredagar
Placering: Mörby Centrum
Uppdragstyp: 12 månaders inhyrning med möjlighet till förlängning - alternativt att
kunden önskar anställa den uthyrda konsulten om båda parter parters så önskar
Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår
rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andara.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.
OBS! För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din kompetens med våra uppdrag kan vi inte ta emot din ansökan på mejl. Vi ber dig därför registrera ditt CV i vår kandidatbank.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varför jobba på Andara Professionals?
Våra kunder brukar beskriva Andara Professionals som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.
Andara Professionals arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Professionals är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.
Andara Professionals är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.
Varmt välkommen med din ansökan!