Orderadministratör till Mörby centrum!

Orderadministratör till Mörby centrum!

Arbetsbeskrivning

Vi söker en serviceinriktad orderadministratör till Mörby Centrum. Vår kund är ett framgångsrikt internationellt teknikföretag med kontor i närheten av goda kommunikationer mitt i Mörby Centrum.

Arbetsuppgifter

I rollen som orderadministratör kommer du att arbeta med varierande administrativa arbetsuppgifter inom order och leverans.

Exempel på arbetsuppgifter kan vara:

- Svara på ordertelefon och registrera order från både telefonsamtal och mail

- Bevaka och besvara mail i infomailboxen

- Administrera transportskador

- Inköp av reservdelar

- Skicka produktblad

- Administrera säljofferter och leads

- Skapa plocklistor till lagret

- Hantera returer och intag, skapa, skriva ut och maila retursedlar

- Lägga upp nya kunder och skapa nya material



Vår kund arbetar i affärssystemet SAP.



Kvalifikationer

Du bör ha erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och har god förståelse för sälj-, order-, leverans- och fakturaflöden. Du får gärna ha erfarenhet av orderläggning och lagerhantering i SAP. Du trivs med att arbeta brett och varierat i en roll där du hanterar många parallella ärenden. Du har god kommunikativ förmåga i både skrift och tal.

- Goda kunskaper i Office-paketet (Word, Excel, Powerpoint) är ett krav

- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift är ett krav



Personliga egenskaper

Ordning och reda är viktigt för dig och du är noggrann. Ett krav är att du är en utpräglad ”doer” och det är viktigt att du kan leverera resultat och hålla deadlines. Att ge ständig återkoppling och uppdatering till kunder och kollegor är naturligt för dig.

Du arbetar bekvämt i en roll med många interna och externa kontakter via telefon och mail. Du är stresstålig och tycker om många bollar i luften samtidigt. För att trivas med arbetsuppgifterna är det viktigt att vara social, serviceinriktad och flexibel.

Med fördel har du även ett intresse för teknik och system och du tycker om att fördjupa dig i den produkt du arbetar med.

Mer om tjänsten

- Tillsättning: snarast möjligt

- Omfattning: heltid, arbetstiderna är 8-16.30 måndag till torsdag och 8-16 fredagar

- Placering: Mörby Centrum

- Uppdragstyp: 6 månaders konsultuppdrag med möjlighet till förlängning - alternativt att kunden önskar anställa den uthyrda konsulten om båda parter parters så önskar



Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår Konsultchef Ellinore Pereira på Ellinore.pereira@andaragroup.se Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.



Varför jobba på Andara Professionals?

Våra kunder brukar beskriva Andara Professionals som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.

Andara Professionals arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Professionals är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.

Andara Professionals är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Andara Professionals
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 maj 2023
  • Ansök senast: 2 november 2023

Liknande jobb


Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024