OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Naturell.
Om företaget:
Naturell har en lång och framgångsrik historik som tillverkare och produktutvecklare av tabletter och kapslar innehållande, bland annat vitaminer, kosttillskott och naturläkemedel. Produkterna distribueras främst på den polska marknaden via moderbolaget USP Zdrowie Sp. z o i Warszawa. En växande del är emellertid EMV-tillverkning för välkända svenska apoteks- och livsmedelsaktörer.
Företaget har idag 25 anställda med produktion och kontor i Åkersberga utanför Stockholm. Naturells verksamhet är ISO-certifierad enligt FSSC 2200.
Arbetsuppgifter:
I rollen som orderadministratör kommer du ha ansvar för Naturells dagliga orderhantering. Du arbetar ifrån en orderinkorg där du hanterar både inkommande förfrågningar och direkta orders. Därtill ansvarar du för att lösa kundärenden och avvikelser som sker i logistikflöden till och från kunden. Du arbetar även med inköp av varor och material för att säkerställa produktionens tillverkningsbehov. I rollen arbetar du löpande med offertförfrågningar, planering och uppföljning av inköp samt frakt. Vidare administrerar och registrerar du kundorders och leveranser i affärssystemet Pyramid. Du har daglig kontakt med kunder via telefon och mail där du levererar goda lösningar, service och säkerställer att kunderna är nöjda.
Du kommer ansvara för kvaliteten i alla led och fungera som en viktig länk mellan medarbetare, kunder och affärssystemet. Du kommer tillhöra ett team på 2 personer där ni har ett nära samarbete i det dagliga arbetet.
• Ansvara för den dagliga orderhanteringen
• Administrera och registrera kundorders samt leveranser i affärssystemet Pyramid
• Daglig kontakt med kunder via telefon och mail
• Ansvara för kvalité samt fungera som en länk mellan medarbetare, kund och affärssystemet
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Mycket god system- samt datavana med kunskap i Officepaketet
• Erfarenhet och kunskap i affärssystem, meriterande med erfarenhet av Pyramid
• Erfarenhet av orderadministration, logistik, orderhantering eller annan likvärdig administrativ roll som innefattat kundkontakt
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, såväl tal som skrift
För att trivas i rollen som orderadministratör ser vi att du är en noggrann, självgående och strukturerad person som driver ditt arbete framåt. Vidare ser vi att du är en flexibel person som är öppen för förändringar och att du har förmågan att anpassa dig efter ändrade förutsättningar. Då rollen innebär många kontaktytor ser vi att du är en kommunikativ och social person som trivs med att stötta andra såväl externt som internt. Du ser till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Åkersberga, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund