OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Som orderadministratör kommer du arbeta med ordermottagning och transportbokningar. Du kommer ta emot, hantera och registrera ordrar i affärssystem samt ta emot beställningar som ska planeras och bokas för utleverans.
I din roll som Orderadministratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
-Ordermottagning
-Orderplock
-Utskrift och överlämning av plockordrar
-Registrering av färdiga plockordrar i affärssystem
-Transportbokning
Du kommer att arbeta på ett mindre företag med 6 kollegor. Du rapporterar till Produktionschefen. Tjänsten som Orderadministratör är ett konsultuppdrag start omgående. Varaktigheten är 1-3 månader. Arbetstiderna är förlagda dagtid måndag-torsdag, kl. 07.00-16.00, fredagar kl:07.00-12.00
Om dig
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av administration inom ordermottagning. Har du tidigare arbetat i produktion och har truckkort är det meriterande, då du kommer vara ute i verkstaden och paketera ordrar. Vidare är du noggrann, strukturerad och självständig i ditt arbetssätt.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Lisa Åberg via 0736-84 76 63
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
Sökord
order, adminstration, ordermottagning, Laholm, Adecco
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147