Orderadministratör till roligt uppdrag hos kund (1 år)

Orderadministratör till roligt uppdrag hos kund (1 år)

Arbetsbeskrivning

Är du en person med känsla för service och ordning? Vill du ha ett arbete där din noggranna sida kommer till sin rätt och du får en viktig funktion i företaget? Då kan uppdraget som orderadministratör vara något för dig! Tjänsten är ett konsultuppdrag med en visstidsanställning på heltid med start under augusti som sträcker sig ca 1 år. I din roll som orderadministratör arbetar du med att: - Registrera och hantera kundorder - Registrera inköp - Hantera allmän administration, exempelvis fakturering, bokföring, mail, växeltelefoni och arkivering. Arbetet sker i systemet Pyramid och du kommunicerar dagligen på både svenska och engelska.
Företaget har sitt kontor i Eriksbergs industriområde som ligger i Norsborg. Du förväntas arbeta på plats helgfria vardagar 07:45-16:40. För att lyckas i tjänsten krävs att du - Obehindrat kan (och vill) kommunicera på engelska och svenska i tal och skrift. - Är serviceinriktad och tycker om att ha kontakt med kollegor, kunder och leverantörer. - Är strukturerad och noggrann. Det är meriterande om du har erfarenhet av liknande tjänster men vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Mer information

För mer information ring Emelie Törnvall (emelie.tornvall@asb-executive.se), 070-618 11 58.
Ansök senast den 2021-08-25.

Kontaktpersoner på detta företaget

Eva Högsberg
0706-181158
Jan Schröder
0706-181161
Conny Besterman
0706-181162
Rikard Arenius
0706-181160
Mikael Jacobsson
0725-13 06 90
Emelie Törnvall
013-244980
Emelie Törnvall
070-618 11 58
Lena Eklöf
013-244980

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arenius Schröder & Besterman AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 augusti 2021
  • Ansök senast: 25 augusti 2021

Besöksadress

Kungsgatan 41 58218 Linköping
None

Postadress

Kungsgatan 41
Linköping, 58218

Liknande jobb


Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024