Orderadministratör till Santa Maria sommaren 2022

Orderadministratör till Santa Maria sommaren 2022

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Är du administrativt lagd och vill arbeta på ett attraktivt företag inom livsmedelsindustrin med orderhantering? Är du noggrann, strukturerad och effektiv i ditt arbete? Trivs du dessutom i en ansvarsfull roll där du får arbeta i nära samarbete med kunder och kollegor? Då kan detta vara en tjänst för dig!

Du kommer vara anställd som konsult hos oss på KFX HR-partner och uthyrd på ett spännande uppdrag som orderadministratör hos vår kund Santa Maria i Mölndal. Tjänsten är på heltid måndag-fredag under sommaren 2022, med start omgående.

Om företaget
KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare, därav värdesätter vi dina åsikter högt och är lyhörda.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det väsentligt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt, därav är det betydelsefullt att förstå vår samt kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang. Dessa tre ledord genomsyrar allt vi på KFX HR-partner gör.

Arbetsuppgifter
I rollen som orderadministratör tillhör du ett team på totalt 8 härliga kollegor där alla arbetar mot företagets affärskunder. I denna roll kommer du ha fokus på företagets svenska kunder. Tillsammans med ditt team tar du emot orderförfrågningar från kunder via telefon och mail samt stansar in order i företagets affärssystem Microsoft Dynamics AX.


Kvalifikationer
För att vara aktuell för tjänsten behöver vara strukturerad, noggrann och ha ett effektivt arbetssätt. Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska och är alltid professionell i mötet med kund, oavsett om det sker via telefon eller mail.. Vidare krävs en avslutad gymnasial utbildning.

För att trivas i rollen tror vi att du är en positiv person somt trivs i en kombinerad roll med service och administration. Du kommer täcka för dina kollegor under semesterveckor, vi ser därför att du är en person som trivs med mycket ansvar och möjlighet att ta egna initiativ. Tidigare erfarenhet av administration, service och orderhantering är meriterande.




Övrigt
Tjänsten är med start så snart som möjligt, enligt överenskommelse och pågår under sommaren 2022.

Kunskap- och personlighetstester samt bakggrundskontroll kan komma att göras på slutkandidater.

Kontaktpersoner på detta företaget

Teresa Åkemar
031-711 98 00
Lisa Nidén
031-711 98 00
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Teresa Åkemar

Teresa Åkemar
031-7119800
Linn Mann

Anna Holmefeldt
031-711 98 00
Anna Holmefeldt

Elin Andersson
031-711 98 00
Anna Berggren
031-711 98 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Göteborg AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 maj 2022
  • Ansök senast: 22 maj 2022

Besöksadress

Odinsgatan 6 , Göteborg
None

Postadress

Odinsgatan 6
Göteborg, 41103

Liknande jobb


E-handelssamordnare

E-handelssamordnare

23 december 2024

Ordermottagare / operativt inköp

Ordermottagare / operativt inköp

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024