Orderadministratör till Sifvert Skruv AB i Västberga

Orderadministratör till Sifvert Skruv AB i Västberga

Arbetsbeskrivning

Tjänstebeskrivning & erbjudande
Är du en lyhörd och serviceinriktad orderadministratör som har förmåga att upprätta och vårda goda relationer med kunder? Söker du en tillsvidareanställning hos ett stabilt och välrenommerat företag i branschen? Då ser vi fram emot din ansökan.

Vi söker dig som vill arbeta hos oss med kund- och orderadministration på vår kundsupportavdelning. I din roll som orderadministratör kommer du att ha mycket kundkontakt genom email, men även via inkommande telefonsamtal i en telefonslinga. Dagliga arbetsuppgifter består t.ex. av mottagning/hantering av order, reklamationer, offertarbete och leveransbevakning.

Vår orderavdelning och kundsupport arbetar tillsammans med kundansvariga innesälj och utesälj för att nå uppsatta mål i försäljningsarbetet. Våra kunder finns främst inom tillverkande industri, men även inom entreprenad, byggservice och underhåll.

Vårt kontor ligger i Västberga industriområde i södra Stockholm och du rapporterar till försäljningschefen. Vår målsättning är alltid att kunden ska vara nöjd.


Personprofil
Vi tror att du har 2–3 års erfarenhet av orderhantering eller administration. Det är meriterande om du har arbetat på ett företag med B2B försäljning som riktat sig mot industri.

Som person är du strukturerad och van vid att arbeta med administrativa uppgifter. Du har också ett stort intresse för kundservice och att leverera den bästa möjliga kundupplevelsen.

För att trivas i rollen är du också en person som gärna tar egna initiativ och har en god samarbetsförmåga. Det är meriterande om du tidigare har arbetat i en roll där du samarbetat med säljavdelningen.

För att lyckas i rollen krävs vidare:
• God kommunikationsförmåga i både tal och skrift på svenska samt engelska.
• God vana av Officepaketet



Övrigt
Start: Omgående, enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstid: 7:30-16:30 med möjlighet till flex
Plats: Elektravägen 53 i Hägersten

PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Amanda Engberg på amanda.engberg@performiq.se. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Välkommen med din ansökan!



Företagspresentation
Sifvert skruv är ett företag med lång historia, 1861 startade verksamheten med en järnhandel på Regeringsgatan i Stockholm. Idag är Sifvert en grossistverksamhet med huvudkontor och stort lager med butik i Västberga utanför Stockholm. Sifvert skruv erbjuder tillverkande företag produkter och tjänster av hög kvalitet inom mekanisk infästning. Vårt erbjudande kännetecknas av hög kompetens, personlig service och kundanpassade lösningar som skapar mervärden för våra kunder. Vi erbjuder snabba leveranser, ritningsartiklar, brett lagersortiment och kundanpassade logistiklösningar som underlättar i kundens vardag.


Om PerformIQ

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Lindmark

Sara Lindmark
0733-537521
Erica Owen

Caroline Gustafsson

Alexandra Berg

Sara Lindmark

Alva Grell

Mattias Söderberg

Petra Davidsson

Mattias Söderberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PerformIQ Work AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 februari 2022
  • Ansök senast: 18 mars 2022

Besöksadress

Hyllie Boulevard 11, Limhamn
None

Postadress

Hyllie Boulevard 11
Limhamn, 21532

Liknande jobb


Product planner

Product planner

26 november 2024

26 november 2024