OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Presentation
En av våra kunder är i behov av tillfällig förstärkning i form av en orderadministratör. Uppdraget är på heltid med omgående tillsättning och arbetsplatsen blir kundens lokaler på Gärdet. Du kommer arbeta som konsult via Poolia under 3-4 månader för att täcka upp behovet hos kund.
Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag.
Arbetsuppgifter
De huvudsakliga arbetsuppgifterna är logistikhantering för företagets servicetekniker. I detta ingår bland annat reservdelsbeställningar, lagerbokningar, bokning av frakter, hantering av returer och dokumentation i samband med detta. Även beställning och orderhantering av tillbehör inklusive offerter samt leveranser, fakturering och godsmottagning ingår.
Utbildning/erfarenhet
Rollen kräver erfarenhet från liknande tjänst med fokus på koordinering av logistik samt gärna orderhantering. Vana från arbete med höga krav på noggrannhet, prioritering och kundkontakter är en förutsättning. Vidare ser vi att du kommunicerar obehindrat såväl på svenska som engelska. Företaget arbetar i SAP och för att snabbt kunna sätta sig in i arbetet är det högst meriterande med kunskaper i affärssystemet.
Som person är du självgående, drivande och noggrann. Du har förmågan att kunna prioritera mellan uppgifter och utför alltid ditt arbete med fokus på kvalitet. Du är även bra på att koordinera, samordna och strukturera samt arbetar lika väl självständigt som i grupp.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Thunholm Reinhold
Malin Sager
Johanna Heimer
Christian Aronsson
Nathalie Rodriguez
Jasmina Dedeic
Sara Jägevall
Marcus Kahanek
Carolina Werner
Nele Turemark